KOulus risoo joka ikinen ruokkis ku opettajat päivittelee ku syön omia eväitä:on epäkohteliasta keittolaa kohtaan,oon muka jollain anorexia-dieetillä(!!!!?) tms.Aina jotain vikaa.KOhteliaana vaan myöntelen ja odotan sitä päivää ku mitta täyttyy.Kaverit ottaa rennommin,niille jo tuttu asia.Tulee vaan uteliaana tsekkaan mitäs mielenkiintosta mul tänään on.Yks kaveri päivitteli ku koulun alotin et ei sillä proteiinilla elä,sun pitäs syödä muutakin!Kuittailen sille edelleen et ei nuil karkeilla elä,mitä sä vedät.
Sit jos puhuu harrastuksestaan,lihaksista jne,tulee vieraille helposti asenne "mä tiedän kans tasan yhtä paljon ku sä ravinto-asioista,dietistä ja muusta".No ne voi jättää siihen uskoon.Mä oon huono vakuuttaan niitä ku oon vielä suht normaalikokoinen muija,jolla haba näkyy vaan pullistelemalla,kiitos pienen rasvakerroksen.
Mutsin on hankala ymmärtää miks raahaan tuhat purnukkaa mukaan aina ku meen käymään,vannottaa etten tartuta tuota kauheen kallista ja hirveää ja hankalaa elämäntapaa pikkusysteriini.