Kipeästi apua kaivataan! Laitan ensiksi tämän päivän syömiseni ja tämän jälkeen itse ongelmaan...
AAMUPALA
kaurahiutale 80 g, banaani, lesitiini 15 g, hera 20 g
LOUNAS
bataatti 300 g, kalkkunafile 100g, avokado 50 g, kaurahiutale 40 g
VÄLIPALA
omena, cashewpähkinä 40 g, skyr- rahka
TREENI+ palkkari (pelkkää heraa 30 g)
PÄIVÄLLINEN
kaurahiutale 70 g, 1 kananmuna, 3 valkuaista, banaani
ILTAPALA
sportlife pudding 30 g, 1 kananmuna, 4 valkuaista
2410 KCAL / HH 255g P 183,7g R 75,3g / hh 42% prot 30% r 28%
Ja itse ongelmaan...
Pituutta minulta löytyy 175 cm ja paino lienee 68-72 välillä. Painoa en tarkalleen tiedä. Päätin lopettaa epäonnistuneen dieettini kaksi viikkoa sitten. En ole käynyt vaa'alla ja minkä lisäksi syömiseni on riistäytynyt aivan käsistä (jonkinasteinen ahmimishäiriö, minkä luultavasti dieettini laukaisi). Mutta luulisin painon huitelevan noissa lukemissa. Kaksi viikkoa on opettanut PALJON! enään vaakalukema ei kiinnosta eikä elämä pyöri kalorien ja ylenpalttisen himoliikunnan ympärillä.
Tosiaan olen ollut tammikuusta asti jos jonkinmoisella dieetillä. Kerrottakoon sen verran, että lopetin dieettini ketoosiin ja 1500 kaloreihin. Koko dieettini aikana olen syönyt n. 1400-1700 kaloria. Liikuin taikka treenasin jokapäivä. Salilla treenasin 5 kertaa viikossa sekä kävin jokapäivä treenin lisäksi joko aamuaerobisella tai treenin jälkeen hinkutin aerobista pakonomaisesti. (TYHMÄÄ!!) Lisäksi teen fyysistä työtä (seisoskelua,kävelyä,pakkaamista, keräilyä). Eli varmaan voitte arvatakkin ettei lopputulos ollut kuin kropan ja pään totaalinen sekoaminen.
Tälle kaikelle tuli nyt stoppi. Haluaisin aloittaa OIKEASTI kasvattamaan lihasta ja siksi kysyisinkin kokeneemmilta, että kuinka ylös uskaltaisin kalorit hilauttaa ja millä makrojakaumalla? Tyypillisesti olen hiilarikammoinen mutta eihän ne lihakset ilman niitä kasva! Käyn salilla 3+1 jaolla. Eli kolme treeniä lepo jne...En ole vasta- alkaja treenamisessa mutta olen hukannut monet treenit ja vuodet ja kuukaudet naurettavalla syömisellä ja itseni tuhoamisella. Nyt siihen on tultava loppu ja haluan olla muodokas sekä lihaksia LISÄÄ!
ISO KIITOS jos joku jaksaa lukea pitkän sepostukseni ja antaa vinkkejä pääkopan ja kropan parantamiseen

!