Turha on porukan alkaa täällä huuteleen kuinka känsät kuuluu MIEHEN käsiin? Vitut kuulu, jos niistä ei tykkää niin ei tykkää. Olen itse mies miehen hommissa, mutta miksi ottaa käsiin salilta kipeytyviä känsiä jotka pahimmassa tapauksessa repee ikävästi ja aiheuttaa kipuja. Ennen sain känsiä napsia sivuleikkureilla samalla kun kynnet veti sileiks, ei enään.
Mulla kädet hikoo kuin sika helteellä joten on käytettävä mankkua tai hanskoja. Ostin kunnon GASP:n hanskat rannetuilla, joita käytän jos oikee ranne ottaa kipeetä vanhojen murtumien takia. Mankkua käytän esim leuanvedossa, koska on saatava kunnon grippi tai mavessa, muuten menee hanskoilla. Oon omistanut joskus bemarin, niin on vissiin sen verran tota munanjatketta vielä jäljellä, että itsetunto on korkealla ja se mahdollistaa hanskojen käytön salilla, onhan ne neideille tarkoitettu.
Eli ne "TOSI MIEHET" jotka huutelee että hanskat on gay, hankkikaa vaikka ihan sinne "tosimiehen työpaikalle" kunnon hanskoja niin voi jopa työt maistua hanskoilla. Tiedän, koska olen myös ollut hanskavastainen ennen kotona ja puutarhassa.