Deleted member 40111
Minä sain IFistä -02 12R:ään liikennevakuutuksen 147e/vuosi. Bonukset 70.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Vaikka tämä kommentti saattaa pärskäyttää lukijan kahvit näppäimistölle, sanon silti: kolmipyöräinen Niken on perinteistä kaksipyöräistä parempi. Kannattaa käydä koeajolla. Sivullisten huomio on ainakin taattu.
Hirveä custom kuume päällä! Minkäslaista kannattais katella jos budjetti olis tässä vaiheessa max 4000€?
Harleyt saa varmaan unohtaa tuohon hintaan, vaikka sellainen jääkin hankintalistalle tulevaisuudessa. Intrudereista on myynnissä hienosti rakennettuja pyöriä ainakin, ja ilmeisesti tekniikalta ihan hyviä vehkeitä?
Tässäkin vaikuttaa ikä ja se että pyörä on custom/chopper. Itse kun laskeskelin vakuutuksia niin customille huomattavasti halvemmat kuin jollekkin muoviluodille.Appiukolla oli vanha Harrikka, mallia joku FLHTP Super hyper electra touring dyna NYPD laser cosmos tai jotain.
Siinäkin kaskolla vähän toista sataa vakuutus :D
Etuvalon sähköliitin oli hapettunut.Kyselen täältä jos vaikka löytyis neuvoja... tuli aivan yhtäkkiä sähkövikaa Kawasaki Eliminator 250cc pyörään. Ajelin illalla keskustassa ja pysähdyin hetkeksi asemalle tarkastamaan bensatilanteen, avasin bensatankin ja kun laitoin avaimen takaisin virtalukkoon ei pyörä reagoinut enään ollenkaan. Faijan vanha pyörä kyseessä ja itse en ole hirveän hyvä tekniikkapuolella.. Asennettii uus akku viime torstaina ja siitä lähtien toiminut ilman ongelmia. Voisko olla että akku ei lataudu ja sammahti yhtäkkiä? Tai voiko olla että sulake lauennut ja siksi ei anna virtaa? Akkukaapelit oli paikallaan ja en kyllä mihinkään koskenut jolla olisin voinut vian aiheuttaa... Ihan yhtäkkiä meni elottomaksi.

Jos kävis vetämässä ojentajat pumppiin, vaimari päälle ja yks pillurinksa. Sit vois laittaa kypärän ylähyllylle muutamaks kuukaudeks...
Hommailis talveksi Bussiin 1441cc big bore kitin hilppeineen...
http://aperaceparts.com/mailers/08busacranks.html