Hih, miten mä en usko, et tän palstan mimmeillä on suurta tarvetta lähteä ego-buustailemaan perseillään :D Tai no, mistäs mä tiedän
Jonkun (en muista kenen) kanssa samaa mieltä, salille pyrstöä reenaamaan niin ei tarvi huijari-housuja käyttää...oishan se nyt oikeesti idioottimaista jos miehilläkin ois haba-paidat ja kiihkeän illan päätteeks sieltä paljastuis väärälle puolelle jeesus-teipillä liimattu alli
Arielin takamus sopusuhtainen. Jestas mä en ymmärrä tätä nykyajan epäsuhdan arvostamista. Persuksen pitää olla ihan mielettömän kokoinen, ennen ne oli tissit. Sopusuhtaisuus on kaunista IMO
Mä treenaan persettä omaksi ja mieheni iloksi, en saadakseni kehuja muilta. Ja siinä ei toppaukset ja leikkaukset auta, harvemmin kun vaatteet päällä peuhataan

ja mä en voi olla löllö-enkä lattapersus, koska muu kroppa on tikissä -> epäsuhta. Tosin se hanuri vaatii enemmän työtä ku varmaan koko muu kroppa yhteensä.
No, mun hanuri on tuntunut aina kelpaavan, mut nykyään vatsalihaksia kehuu naiset ja habaa miehet, siin jää jo ahteri varjoon näköjään