No se taas riippuu siitä, mistä syystä seuraakoko Instagramia. Täytyy tunnustaa, että itse jaan instassa lähes 80 % omia treenivideoita ja -kuvia. En siksi, etteikö mulla olisi myös muuta elämää, vaan siksi, että sen osan elämästäni haluan jakaa muiden kanssa. Seuraan myös itse pääsääntöisesti (omien kavereiden lisäksi) ammattinostajia ja vähän vähemmän ammattilaisia, joilla sattuu olemaan kiva profiili.
En kokkaa, en sisusta, minulla ei ole lemmikkejä eikä lapsia, joten minkään näiden aihealueiden kuvat eivä voisi vähempää kiinnostaa (paitsi niiden omien kavereiden). Matkakuvatkin ovat aika tylsiä, jos joka kohteesta jaellaan kuvia vain jostain rakennuksista. Kaikkein tylsimmät kuvat ovat niitä, joissa on otettu "tunnelmallinen" kuva ikkunalaudan tuikusta ja kuvatekstinä on jotain latteaa joulun odotukseen tai vuodenaikaan liittyvää. En kestä, enkä varsinkaan seuraisi tuntematonta ihmistä ja hänen tuikuntäyteistä tunnelmointiaan.
Toisaalta en seuraa yhtäkään sellaista profiilia Instagramissa, jonka pääasiallinen tarkoitus on laittaa kuvia hyvännäköisestä ihmisestä vaatteet päällä tai ilman, edestä ja takaa, salilla ja kotona. Treenasi tai ei.