Kuinka helvetin monta kertaa olet itse joutunut selittämään hullua haluasi kehittää lihakset vain bodylavoilla pullistelua varten, kun" bodari ei niitä mihinkään järkevään muuten tarvitse, eikä edes oikeastaan ole edes urheilija"?
En itse asiassa enää vuosiin kovinkaan usein, koska yritän pysytellä mahdollisimman hiljaa bodypiirien ulkopuolella tästä kynäniskabodailustani. Syön omat safkani esim. koululla mahdollisimman huomaamattomasti, en pidä lihaksistoa paljastavia vaatteita vaan mahdollisimman väljiä pitkähihaisia, jne. Tuolla tavalla pääsee yksinkertaisesti paljon helpommalla.
Todennäköisyydellä ja huhuilla. Älä ota stressiä, kuhan huutelen netissä. En oo koskaan tavannu sua enkä yhtään seurannu uraasi kun ei yhtään kiinnosta. Mutta ei se oma sana, muiden usko ja kilpasarja vielä riitä mua vakuuttamaan kenenkään kohdalla. Kaikki on syyllisiä kunnes toisin todistetaan. :D
Jaa, että oikein huhuilla, ja vielä pitäisi pystyä todistamaan oma syyttömyytensä (ADT:n ympärivuotisen valvonnan ja testauksen lisäksi), koska oma sana ei kelpaa (eli olen mielestäsi automaattisesti valehtelija)? :D
No mikäs siinä, koska itse olen kuullut useammastakin suunnasta, että tykkäät Aleksei raiskata pikkupoikia.
Todistapa aukottomasti, että tämä huhu ei pidä paikkaansa. Muuten olet varmastikin syyllinen.
(Yllätys yllätys, en ole oikeasti mitään Alekseiin liittyvää koskaan kuullutkaan, mutta erittäin helposti voisin ryhtyä levittämään tuollaistakin täysin perätöntä juttua netissä jollain randomilla nimimerkillä, ja ennen pitkää nuo huhut eläisivät jo omaa elämäänsä. ;))
On vaan niin tylsää epäillä kavereita joilla on NIIN selvä ero tosissaan roinaajiin, tollanen CBB kunto tosissaan panostavalla roinaajalla on lähinnä säälittävä.
Juuri näin. Tietyssä mielessä nuo roinasyytökset voi aina ottaa kohteliaisuutena, koska itse tietää saavuttaneensa kaiken ilman horkkaa, mutta toisaalta ihmetyttää aina miten lahjattomana paskana jengi voi meikäläistä pitää, jos kuvittelevat että olen muka tarvinnut roinaa näin keskinkertaiseen (omasta mielestäni suoraan sanottuna aika paskaan) kondikseen?
Olenkin usein sanonut, että rojuilla CBB-kisoissa pärjäävä tyyppi ei ole missään mielessä hyvä classikkibodari, vaan pelkästään huono kehonrakentaja.