En usko että syömisessä tulee ongelmaa olemaan

En ole päässyt neljännen päivän jälkeen salille, niin olen kotona treenaillut.
Onneksi löytyy kaikki ja enemmänkin välineitä kotoolta tohon G6:seen.
En ole uskaltanut vielä kyykätä, en oo voinut treenata jalkoja ollenkaan kun polvet ollut ihan romuna. Nyt ne on palautumassa, epäilen että oli pienenmuotoista rasitusvammaa ja nivelvaikeuksia, ja olen alkanut huoltaa vielä enemmän (icepower, venytyksiä enemmän ja alan varmaan vetämään kalanmaksaöljyä tai jotain nivelhuoltoon). Käyn luultavasti ensiviikolla tarkistuttamassa sen, toivotaan ettei sen suurempaa ongelmaa löydy.
Muuten on mennyt ohjelman mukaan mutta mave kyykyn sijaisena, ja vatsoja oon tehnyt vähän miten ennenkin. Penkissä olen vaihdellut käsipainoja ja tankoa, en oo nyt ihan varma painoista, penkissä varmaan vähän alle omalla painolla hiissaillut niitä sarjoja. Leuat ihan 3x max, laitoin lisäpainoa sillain että reppu selkään ja 5-10kg sinne, puhtaita leukoja menee sitten n. 15-20
ilman lisäpainoja, joten en sen kummempi ole niissäkään.
Hauista olen tehnyt 10kg tangolla + 20-25kg painot siihen tuon 3x10 tosi puhtaasti. Pystypunnerrus varmaan 15kg ja olen supersetannut sen sivu vipareilla (suhteessa mun olkapäiden kokoon, ne on tosi heikot). <- Joo tiiän, selitin taas hyvin epäselvästi mutta en paremminkaan osaa. Ainoastaan mavessa ja leuoissa olen tehnyt tuon 2min palautumisen, mutta varmaan rupean tekemään sen kaikissa.
Kyykky tulee ohjelmaan mukaan sitten kun tiedän että polvet kestää.
Ja mun takareiskat ei kyllä oo kasvanut eikä pohkeet tai forkut, omasta mielestäni. (Odotan ehkä vähän liikoja mutta en ihan oikeasti usko niiden kasvavan tällä)
Tämän myös lisännyt silloin tällöin forkut ja pohkeet mukaan jos siltä on tuntunut.
En siis varsinaisesti ole paljoa muutellut, vaikka erilaiselta saattaa kuulostaakin niin teen kyllä suht paljon ohjelman mukaan.
En vaan yksinkertasesti pysty vetämään vatsoja noin vähän, ja sit halusin edes yhden supersetin tähän.
Forkutkin olis mukava saada mukaan tähän aina joskus, koska vaikka näistä muista saakin puristusvoimaa en tunne paljoa mitään kehitystä forkuissa niillä yksistään.
Niin ja joo, tässä on paljon tällästä ''varmaan'' ''alan'' jne mutinaa :jahas:
En vielä laita sarjapainojen edistystä tähän, laitan ne sitten myöhemmin.