Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
Mua vastaan pelasit....tiukkaa oli ja jatkoaika toi sulle "tulosta".
Ikinä ennen en ole pelannut tolla difficultilla, joten ihan hyvin tuli
silti maaleja.
Tietääkö joku kertoa miksi mulla ei ohjain toimi pelissä? Valikoissa toimii moitteetta mutta pelissä ei tapahdu mitään. Ohjain on Xboxin kapula pc:n sovittimessa...
Onko pelissä maagisia maalintekopaikkoja? Olen huomannut että korkean raten omaavilla pelaajilla on taipumus saada helppoja maaleja. Esim eilen pelasin yhtä jolla oli rate 1800, kaksi pelin ensimmäistä laukausta siniviivalta ja kummatkin maaliin. Sitten pelasin jotain vastaan jolla oli rate 2000, kaksi pelin ensimmäistä laukausta nollakulmasta maaliin... ei tainut ihan pelkkää taitoa olla. Edellämainitut laukaukset olivat rannareita.