2.99€ Tarvii hetki tuumailla ennenkuin lataa, kerro miten pelaa.
No niinkun tuolla arvosteluissa joku sanoi, pientä kiillotusta vielä kaipais.
Plussat
- löytyy tuo kätevä participated-näkymä kuten Board Expessissäkin (ainakaan normiselaimella en tämmöistä oo bongannut)
- perussimppeli ja helppo käyttää
- kuvat, videot ja linkit tuntuu pelaavan ok
Miinukset
- ketjun avatessa menee automaattisesti topic-näkymään, mikä näyttää ketjun ekan viestin, eikä suorilla replies-näkymään, joka näyttää ne viimeisimmät
- ei saa suoraan Pakkista tiileksi, vain itse appiksen
- tykkäsin BoardExpressin vieläkin pelkistetymmästä näkymästä, en esim. kaipais noita avatareja
- landscapessä ei hyödynnä koko tilaa (ei tosin itseä haittaa, en juurikaan käytä)
- kerran tullut yks indeksointibugi eri näkymien (topic/replies) välillä hyppiessä
Eli yhteenvetona ei mielestäni vielä yhtä hyvä mitä toi Board Express oli, mutta onpahan ainakin toimiva softa.
No voi nyt perse. Näyttävästi olin unohtanu perua ton Xbox Music Passin ja oon nyt tyytyväisenä maksellu sitä puol vuotta :D
Itteä pänni jo kun meni Spotifyn ilmainen kokeilu parilla päivällä pitkäks, vaikka oli muistukset päällä sen perumisesta. Oon jo niin tykästynyt tohon Nokia Music:iin, että aivan turhia nuo maksulliset mulle. Noh, oli sille sentään käyttöä kun jussiksi tuli sit tehtyä soittolista suomalaisista biiseistä.