Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.
Meikäläisellä on ykkösenä äskeinen umpilisäkkeen leikkaus. Pääsin tänään pois...
Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.
Saa myös paljastaa itsestään asioita...
Jooh, kyllähän sentään tuli TE-toimistolta syksyllä kerrankin fiksut päätökset. Eli saan ansiosidonnaisella opiskella, kun oli terveydellinen syy yötyöstä irtisanoutumiseen. Ja...
Sun takia mä muuten eilen vietin jokusen tovin katselemalla videoita, joissa kapteeni Kirk ja Picard olivat piereskelevinään. Suurin osa niistä oli huonoja jopa mun makuun. Tää oli kuitenkin mun suosikki:
Silloin jään niin sanotusti eläkkeelle. Myyn firman tai ainakin osan siitä ja muusta omaisuudesta pois ja alan elämään niin kuin oikeasti haluaisin elää. Mielestäni 35 vuotta on sopiva ikä jäädä "eläkkeelle" ja siihen ikään mennessä pitää haalia riittävä nettovarallisuus kasaan että ei tarvitse enää eläkekassaa kartuttaa.