Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.
Meikäläisellä on ykkösenä äskeinen umpilisäkkeen leikkaus. Pääsin tänään pois...
Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.
Saa myös paljastaa itsestään asioita...
Jooh, kyllähän sentään tuli TE-toimistolta syksyllä kerrankin fiksut päätökset. Eli saan ansiosidonnaisella opiskella, kun oli terveydellinen syy yötyöstä irtisanoutumiseen. Ja...
Toi steven stegelin leffa oli muuten paskin vähään aikaan melkein kokonaan näkemäni toimintaleffa. Itse maestron taidoissa ei ole mitään vikaa, mutta juoni oli niin paska, että lopetin katselun kesken..
no okei onse hyvä että on tollasiaki näyttelijöitä. en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan nauramatta välillä sille kun se ilme ei oikeesti muutu! tulee vaan mieleen se mad tv:n sketsi missä will sasso näyttelee sitä hyvin :lol2:
Hei, enkö mä kelpaa viralliselle listalle ollenkaan. :(
Edit: Siis olen mukana. Tossa äskösellä sivulla yritin näppärästi lisätä itteni jo listaan, mut näköjään pieleen meni.
Edit2: Pitää sit vipit hommata sen kunniaks takas, kun Jatkuvuus treenipäiväkirjan alottaa.
no okei onse hyvä että on tollasiaki näyttelijöitä. en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan nauramatta välillä sille kun se ilme ei oikeesti muutu! ...
Pienessä sievässä en pysty tihrustamaan ketjua läpi, että onko jo aiemmin mainittu... mutta CSI Miamin David Caruso on samalainen ja -tasoinen näyttelijä kuin Seagal. Osaako näytellä? Eeeeei yhtään. Hänen lähtönsä NYPD Bluesta oli loistavalle sarjalle hyväksi...
Hiljainen on kylätie. Niin on myös tämänkertainen yöredi. Tuntuu hyvin isolta olla ainoana hereillä tässä redissä. Vetäydyn hyvillä mielin nukkumaan. Sain äsken halauksen.