Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.
Meikäläisellä on ykkösenä äskeinen umpilisäkkeen leikkaus. Pääsin tänään pois...
Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.
Saa myös paljastaa itsestään asioita...
Jooh, kyllähän sentään tuli TE-toimistolta syksyllä kerrankin fiksut päätökset. Eli saan ansiosidonnaisella opiskella, kun oli terveydellinen syy yötyöstä irtisanoutumiseen. Ja...
Kuulin baarissa Kaija Koon jonkun uusimman. Oli outoa kun jengi (myös n. 20-25 ikäiset) huusi, lauloi ja tanssi sitä ihan hulluna. Mä oon aina luullu että Kaija Koo kuuluu joidenki 50+ ikäisten musamakuun.
Kaija koo on just kova jossain baarissa kunnon humalassa :D ihan sama minkä ikäinen sitä on niin aina sitä pitää laulaa mukana.. jopa tällaisen raskaamman musiikin ystävän...
Kaija koo on just kova jossain baarissa kunnon humalassa :D ihan sama minkä ikäinen sitä on niin aina sitä pitää laulaa mukana.. jopa tällaisen raskaamman musiikin ystävän...
Kyllä sitä pitää kuunnella enemmänkin että ne sanat osaa ulkoa. Kaikki näytti osaavan, ja siis muutakin kuin kertosäkeen.
Eksä sanoi Kaija Koosta että se on vitun pahannäkönen, että ei ollu tunnistaa samaksi kuin levynkansissa, photoshop on laulanut ja "ajokilometrit näkyy naamasta". Jossain backstagella jokin aika sitten näki. Mut joo, voi se olla ihan ihana. Kai. Ihan ok se biisi oli, noin niiku Kaija Kooksi.
Osa varmasti onkin playbackina, mutta ootko itse koskaan ollut keikalla? Itte olin provinssissa kattelemassa ja ainaki laulu, rummur, basso, kitaria, koskettimet ja laulajan synkka oli ihan ilman playbackia.
Mä kirjotin tänään töissä työpaikan infovihkoon oodin sunnuntaille. Tuli aika häiriintyny runo, mutta rimmas helvetin hyvin :D Ja huomisen lumi nyt on ihan se ja sama mulle ku ei oo vehkeitä.