Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.
Meikäläisellä on ykkösenä äskeinen umpilisäkkeen leikkaus. Pääsin tänään pois...
Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.
Saa myös paljastaa itsestään asioita...
Jooh, kyllähän sentään tuli TE-toimistolta syksyllä kerrankin fiksut päätökset. Eli saan ansiosidonnaisella opiskella, kun oli terveydellinen syy yötyöstä irtisanoutumiseen. Ja...
No sittenhän mää oon todella paljon vaimoainesta! Oon tosi hyvä istumaan etupenkillä ja näyttämään nätiltä!
Kiitos, näin opetat minusta paremman naisen! :D
Ferrari FXX on ainoa fefe johon minä suostun perseeni laskemaan. Vaikka se aivan järkyttävän ruma rottelo on sekin, mutta speksit ovat ihan ok. ferrariksi.
Juu ei naisen kauhiasti tarvi tietää mut jos osaa ajaa hyvin niin se on cool. Taino on edes itsevarma ja osaa jonkunlaiset ajotaidot niin se on jo cool :D
Juu ei naisen kauhiasti tarvi tietää mut jos osaa ajaa hyvin niin se on cool. Taino on edes itsevarma ja osaa jonkunlaiset ajotaidot niin se on jo cool :D
haha, mahtava video. Ensin muija miehekkäästi posottaa pitkin tunneleita ja teitä lämä tiskissä, jonka jälkeen allennetaan taas naiselle perinteiseen rooliin eli polvilleen rätti kädessä ja vielä vähissä pukeissa. Priceless.