Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa enempi mennä tuota juomapuolta.Ei kai se mihinkään nousekaan, kun kaveri ei syö mitään. Vähän tukevampi lounas ja kotona 2 siivua ruisleipää ei vielä hirveestä bulkista mene.
Olut saattaa välillä loppua mutta viskit ei ikinä, seitsemän pulloa näytti olevan tällä hetkellä. Puolen tusinaa viinipulloa ja sekalaiset viinakset siihen päälle.En tiedä onko merkki ongelmasta kuitenkin. Mutta kodistani on löytynyt ainakin jotain alkoholijuomia aina ainakin viimeiset 20 vuotta.
E: ja paloi ja oli sandeli
Mää aattelin keskiviikkona korkata jonku tsamppanjan, koska #vanheneminenYhtä viinan lotrausta näyttää taas viikonloppu olevan![]()
Minä oon selvinpäin!Yhtä viinan lotrausta näyttää taas viikonloppu olevan![]()
Yhtä viinan lotrausta näyttää taas viikonloppu olevan![]()
Vitusti onneaMää aattelin keskiviikkona korkata jonku tsamppanjan, koska #vanheneminen
Onkohan hän kutsunut kaikki kaverinsa paikalle.Tohtorin synttärit ovat selvästi huomattavasti korkeampaa kulttuuria kun allekirjoittaneen
Minun synttäreillä stam1na nousee lavalle ja soittaa rokenroll musikkia
Yours
Kerran, josku 5vnä. Ketään ei tullut. Opin jo silloin, joten tsamppanjaa soffalla.Onkohan hän kutsunut kaikki kaverinsa paikalle.
En usko että tunnistaa sanaa.Onkohan hän kutsunut kaikki kaverinsa paikalle.
13Pistin faboon maininnan että on taas vahingossa tullu ihan håmåna liikaa tsilituotteita, että jos joku haluaa..joku 750g oli valmista kamaa tässä vaiheessa...11 puolen desin purkkia mennyt tässä vaiheessa.