Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.
Meikäläisellä on ykkösenä äskeinen umpilisäkkeen leikkaus. Pääsin tänään pois...
Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.
Saa myös paljastaa itsestään asioita...
Jooh, kyllähän sentään tuli TE-toimistolta syksyllä kerrankin fiksut päätökset. Eli saan ansiosidonnaisella opiskella, kun oli terveydellinen syy yötyöstä irtisanoutumiseen. Ja...
Ny on nälkä. Mistä tuli Mieleen tietysti se, että onko Masa rantakunnossa Juhannukseen mennessä?..
Ja mikä on ollut Painon kehitys/kevennys vuoden aikana?
Itsellä paino vuoden ajan ollut kuhtalaisen sama(+/-3kg suuntaan tai toiseen).
Rakennus on sisältä pikimusta, ja siellä on hieno luonnonkivistä muurattu kiuas.
Kaken pitäisi kyllä pikaisesti saneerata nuo kattorakenteet.
Saattaa olla jopa Sylviä vanhempi tämä.
Mulla qlli iholtaan tummempi. Hyvin peittää ihonväriset uikkarit hänet. Ettei olis vahingossa tullu kuukerin nelli? Luojalla meni luodessa qullit sekaisin. Vois sitä keekeri raukkaa jolla on pieni ja valkoinen.
Leggarit = kalsarit.
Kalsareiden päälle kuuluu pukea housut julkisella paikalla. Sama kuin sukkahousut. Se, että lahkeessa ei ole kiinni jalkateräosaa, ei muuta alusasua päällysasuksi. Kotona voi olla mukavasti kalsarit päällä ja itse käytän kalsareita jumppasalilla. Siellähän voi naisväki yläosan suhteen harjoitella nykyään myös pelkkiin rintaliiveihin pukeutuneena. Itse vedän rintaliivien päälle topin tai t-paidan. Kalsarit ovat toki erittäin mukavat pitää yllä, mutta joustavia ja rentoja housuja on olemassa niin, ettei tarvitse yleisellä paikalla nolata itseään pelkissä kalsareissa ja näyttää siltä, että muistisairauden tms vuoksi on unohtanut pukeutua päällysvaatteisiin.
ai ,että on virkistävää vaihtelua, kun kuntoilusalilla millä minä piipahtelen käy pari vosua jotka pukeutuvat aivam tavallisiin verkkareihin ja teepaitaan