Pitäis oikeasti varmaan kokeilla joskus "puhtaasti" vetää leuka mahdollisimman isoilla lisäpainoilla (vaikka samat vaatimukset hyväksyttyyn suoritukseen ku toistokisoissa) ja sitte toinen yritys "huijaamalla" niin paljon ku haluaa mutta vaatimuksena kuitenki että veto lähtee riipunnasta suorilta käsiltä ja leuka menee tangon päälle. Saattaapi jotku yllättyä että miten vähän se huijaaminen auttaa ku lisäpainoa on oikeasti paljon. Eri asia sitte jotku yläasteen kuntotestit missä jokainen vetelee leukoja miten sattuu.
Leuanveto on hieno laji ja niin on dippi, kyykky, penkki ja mavekin.. Kaikissa niissä vaaditaan voimaa mutta luonnollisesti tekniikasta ja oikeista välityksistä on kans hyötyä, oli kyseessä mikä tahansa noista liikkeistä.
Leuanvedosta puheenollen, mulla olis tommone likemmäs 1,5v vanha leuanvetovideo koneella. Mihinhän sen vois uppia muualle ku youtubeen, sinne en nimittäin halua laittaa.. Joku mistä sitä ei voi etsimällä löytää vaan mun pitäis linkittää se? Jossaki pitäs kans olla jotaki lisäpainoleukavideoita viime talvelta, vois neki laittaa johonki jos vaan löydän.. Taisin joskus postatakki jonku lisäpainoleukavideon tänne mutta oon varmasti poistanu sen.