Olen tehnyt kyykyn ja prässin jalkapäivänä (luonnollisesti...;)), ja maastavedon hartiapäivänä.
(1.rinta-hauis, 2.jalat, 3.olkap.-oj., 4.selkä-hartiat-epäkkäät)
Tuntuu ettei...
"Ethän sää mahu kohta ahtaampiin paikkoihin ollenkaan", tuumaili kaveri kun hänen ja hänen 4v lapsen kanssa käytiin lauantaina HopLopissa. En oo mielestäni iso, ja oon melkosen...
Nostetaanpas tämä yli kolme vuotta vanha aihe takaisin ylös... pahoittelut siitä. :nolo: Nostin 12.3.2021 penkkitreenissä 2x6 125 kilolla normaalilla otteella pikkurillit...
Mitenkä porukka toteuttaa maastavetonsa? Joka toinen viikko jalkatreenin yhteydessä, 2-3 sarjaa, toistot 3-6, vai mikä olisi hyvä?
Jossain oli muistaakseni, ettei kannata...
Itse hilasin tällä penkkimaksimin siihen 1,25-1,3 x kehonpaino siihen missä se nyt on kaksi vuotta pyörinyt (no oon heikko paska) mutta poiketen rutiinini meni näin:
penkki...
Moi! Ajattelin aloittaa 531 ohjelman "The Triumvirate". Ohjelma templateja on ilmeisesti muutama erilainen, onko niillä paljonkin eroja? Onko porukka tehnyt tätä kyseistä...
Ihan huvikseen kyselen, että onko täällä kenelläkään aikeissa tehdä tällaista homegymiä, tai onko jollain joskus ollut? Mä pystyisin periaattees väsää oman salin, mut toisaalta...
Eli tehdäänpä tällainen ketju jossa voi kysyä ihan niitä perusjuttuja jos ei vielä esim. hakutoiminto ole tuttu. Ihan jokaista asiaa varten kun ei ole järkeä avata uuttakaan...
Kohta kaks viikkoa kipeenä.. ihan perseestä on kyllä kun liikuntaa voinut harrastaa yhtään. Joku sitkeä tauti, mikä jo onneks alkanut helpottaa.. oli...
Parisen kuukautta salille paluuta takana. Maastaveto helpottuu koko ajan ja selkäänkin saanut ihan eri tavalla tuntumaa kuin aiemmin. Tuo rintatuettu soutu on kyllä todella mukava vehje. Paino ei ole hirveän rakettimaisesti lähtenyt laskuun alun jälkeen mutta ulkomuodosta (ja vaatteista) huomaa että kyllä sitä rasvaa on lähtenyt vaikka vaaka ei hirveästi liikukaan. Toki ruokavalio ei ole 100% Mr. Olympia prepin tasoista tiukkuutta mutta suurimmaksi osaksi syöminen ja varsinkin juominen on järkevöitynyt. Vaikka sitä alkoholia välillä vielä ottaakin Jatketaan harjoituksia ja katsellaan.
Treenikoostetta eilisiltä rinta, ojentaja ja olkapäätreeneistä. Nyt alkaa olee kässärivalikoima itelle aika passeli. Vielä kaipais jotku 25 - 28 kiloset.
Halusin haastaa itseäni projektilla, jossa kuvaus ja editointi ovat jotain ihan muuta, kuin mitä teen normaalisti, joten kävin pyörähtämässä salilla kisoihin valmistautuvan voimanostaja Janne Lepän kanssa: View: https://youtu.be/OR1WwX3Zu2o
Kaikki saavat tänne jakaa treenivideoitaan iästä, sukupuolesta, treenikokemuksesta tai voimatasoista riippumatta. Palstan lukija saa sitten itse päättää, mitkä videot katsoo tai jättää katsomatta.
Linkistä löytyy viime viikon mavet, jotka pystyin kuvaamaan. Samalla tuli heitettyä henkilökohtainen pr 95kg vikassa nostossa joka näkyy videolta. Satku liimautu maahan kiinni. Tekniikkavinkkejä saa antaa! Viime vuonna aloittelin tekniikkaa hiomaan ja 30kg oli tangossa.