Mulle on muodostunut pikku hiljaa rintalihasten yläosaan kaksi "pattia". Onko mulla vaan kummanmuotoset rintalihakset vai oisko ne tulehtunut? Patit on aika huomattavat.
Ei mulla mitään gynoon viittaavaa oo, en oo vielä vetäny yhtään kuuria :hmmm:
Täs rintalihasten yläosassa on jotkut luut, oisko mahdollista et ne ois työntynyt/kasvanut? Patit on kohtuu kovat... Rintakehä näyttää aika hassulta sivupersvektiivistä
hmmm, ethän vain ajatellu käydä niitä lääkärille näyttämässä?! Meinaan vaan, että lääkäri vois ehkä kertoa, että mistä on kysymys...
Ja jos kyseessä on tulehdus tmv. voisit jopa saada siihen tulehduskipulääkettä.
Originally posted by Jesuiitta Jos olkapäät on tullut eteenpäin rintalihasten lyhentymisen takia tai siis oikeemmin venyttelyn puutteen takia ja solisluut paistaa sillon enemmän??
Tuli väkisinkin mieleen että: Mulla on tässä tällänen outo patti keskellä jalkaa! Ja se jalka vielä taipuu siitä taaksepäin! Olenko kipeä?
Ittelläni on tossa hauiksen vieressä, käden sisäpuolella HELVETIN ISO patti. patin halk. on noin 2 cm ja se kohoaa noin 1 cm. Lääkärit sano että se on joku rasvakertymä. Siinä se on kädessä kököttäny koko elämän. Kertokaa jotain hyviä nimiä tälle patille, esim. varatumppu:D
Originally posted by hurmanni Ittelläni on tossa hauiksen vieressä, käden sisäpuolella HELVETIN ISO patti. patin halk. on noin 2 cm ja se kohoaa noin 1 cm. Lääkärit sano että se on joku rasvakertymä. Siinä se on kädessä kököttäny koko elämän. Kertokaa jotain hyviä nimiä tälle patille, esim. varatumppu:D