Eli kysehän oli penkin tekemisestä 5*5-systeemillä. Olen nyt seurannut tuota ohjelmaasi tuohon 5*5*80%-vaiheeseen asti ja minua alkoi askarruttaa, että millainen kisapiikkaus...
Onko kellää kokemusta noista slingshotin kyynärtuista? Puhutaan slingshot efektistä, polvituissa lukee että +15-20kg auttais, mutta kyynärtuista ei lue kuin että "slingshot...
Laittakaa ketjuun uskomattomia suorituksia, uusia nimiä kyykyn tiimoilta, rajuja kyykkyohjelmia ja kisanostoja. Etu- taka, kaikkea saa laittaa, mutta ei mitään huumoripätkiä...
Oliko yliraudoille jotain prosentuaalista ns ohjearvoa? (Esim +10% verrattuna työsarjoihin) Vai oliko se vain: 1-2 toistoa raudalla, jolla jää pari toistoa varastoon?
Yritin...
Perustin nyt sitten uuden threadin kun turha tuolla 5*5 penkkitreenipuolella on leuanvedosta puhua...
Sain siis rekin ja tänään vedin niitä viiden leuan settejä 14 kappaletta...
Viime viikon HS:missa olikohan torstain lehdessä Seppo Räty kertoi harjoitusmenetelmistään ennen Atlannan olympiakisoja -96. Rädyn harjoitteluun kuuluvan tupakanpolton ja...
Aika hintsasti on shortsisarjalaisista ketjuja, mutta ei kai ole ihan vääryys laittaa tälle kunnolla Jutan ja Vertin supersinkkudieetti -sarjasta ja Mentulan Bull´s Year...
Edit: niin, minusta sillä on väliä kun tämä threadi nyt on tätä kovaa raw-penkkiä pullollaan että ottaako runkulla, tai kavereiden avulla niitä rautoja. Eri sarjassa nämä Kiri,Sjöman, Smulter ja Lehto.
no en minä sitä väitä, mutta ovekin saa mun puolesta mennä kokeileen runkulla se 2x300 ja smulter kanssa. ei tule kummallakaan:piis: ja varmaan sen itsekin tietävät, mutta en jaksa tän enempää asiasta kinastella kenenkään kanssa.
Olisipa taas pitänyt valita omat sanat tarkkaan. Käykö "vaikka olisi runkkua käyttänyt niin ei ole nostanut" paremmin?
Edit: niin, minusta sillä on väliä kun tämä threadi nyt on tätä kovaa raw-penkkiä pullollaan että ottaako runkulla, tai kavereiden avulla niitä rautoja. Eri sarjassa nämä Kiri,Sjöman, Smulter ja Lehto.
Edit 2: neutris en ota liian tosissaan, on vain paska päivä ja pienetkin asiat ottaa hermoon...sinänsä huvittavaa sekin.
Hei Neutraali, ootko vielä sitä mieltä että Ove ei esimerkiksi saisi runkulla 300kg RAW?(vaikkei tällä asialla olekaan mitään väliä)
Ei tietenkään saa, mutta Rune "runkkupenkki" Ståhlberg saa tietysti, vaikka penamaksimi oli parhaimmillaan 45kg alempi
Vai oliko se sittenkin niin kuin Jouko S. kirjoitti ennen kuin viestinsä deletoitiin että "alaviistopenkillä, perse 20cm ilmassa"...nooh vaatiihan se voimaa sekin, en kiellä.
Nooh, näistähän vois väitellä vaikka kuinka.Olkoot.
Piis änd lööv+:kippis1:
Olisi kyllä mukava nähdä mihin Superhurrin maksimi asettuu, veikkaisin 250kg kisanostoa. Tuo Oven 260kg menee jo Suomen kaikkien aikojen listalla jaetulle kolmannelle sijalle eli edellä eivät ole kuin Sjöman ja Kiri. Hämäläinen ja Salin ovat myös ottaneet kisoissa tuon 260kg. Ei liene kuin ajan kysymys kun Ove ottaa yksin tuon kolmannen paikan.. tosin Freddi tulee kovaa perässä.
Murtomäeltä olisi kyllä mukava kanssa nähdä raw-maksimi pysäytyksellä.