Itsellä on pipo silloin päässä, jos on sattunut kohdalle a bad hair day. Tosin pipo on sellaista ohutta kangasta, mutta nyt kun on permis hiuksissa, niin ei tarvitse enää huolehtia siitä ovatko kaikki hiuskiehkurat oikeassa asennossa. Kesällä päällä on t-paita ja jalassa on kesät talvet pitkälahkeiset ohuet salihousut, sillä mun mielestä ne salin nahkaiset istuimet tuntuvat tosi inhottavilta paljasta ihoa vasten. Kylmällä säällä mulla on päällä lisäksi huppari, koska silloin ainakin Ouluhallissa vetää, joten palelen herkästi. Mulla on lisäksi se ongelmana, etten hikoile juurikaan vaikka kuinka kovaa treenaisi. Ainoastaan kainalot hieman kastuvat ja naama on punainen, muttei mulla esimerkiksi iho koskaan helmeile hiestä tai hiki valu valtoimenaan otsalla. Joten hupparin avulla saan pidettyä lämmöt päällä.
Mulle on ihan sama mitä porukat pitävät salilla päällä, kunhan vaatteet ovat säädylliset. Sitä vaan välillä toivon, että porukat pesivät hieman useammin niitä salivaatteita, sillä joskus on meinannut nenäkarvat kärytä jonkun vaatteista lemahtavan vanhan hien takia. Mutta sitä mä oon kyllä joskus miettinyt, että eivätkö sellaiset isot korvakuulokkeet, joissa on nahkapehmusteet hiosta hirveästi?