Oletteko muut huomanneet, että kreatiini laittaisi vatsan "ruikulille"? Itse olen nyt syönyt Fastin kreatiinia reilut 3 kk putkeen (2 reilua teelusikallista/vrk) ja viimeisen...
Terve taas! Pitkästä aikaa aloittelen taas punttihommia ja paras suklaanmakuinen palautusjuoma haussa. Ehdoton suosikkini Optimum Nutrition After Max on näköjään lopetettu, eli...
Tälläistä juttua lueskelin liiasta proteiinista
Sivu on tottakai erittäin subjektiiviselta taholta (veget)
Pääpointti: jengi vetää liikaa proteiinia joka aiheuttaa jos...
Mitä ketoosi tarkoittaa ja mitä kehossa tapahtuu?
Ketoosi on tila, jossa keho käyttää rasvaa energianlähteenä hiilihydraattien sijaan. Se voi tehostaa rasvanpolttoa, mutta ei...
Mitä vitamiineja ja mineraaleja ja millaisia ihmiset täällä käyttää? Entäs kun jossain tietyssä valmisteessa on luvattu tietty määrä jotain vitamiinia tai mineraalia ( esim...
Haku "ruokahaasteet", ei tuottanut järkeviä tuloksia...
Ruokahaasteissa on oikeastaan kaksi tavoitetta, syödä nopeasti tai syödä paljon sekä tietenkin näiden yhdistäminen...
Mikäs tänä päivänä on keihäänkärkenä makupuolella? Pitkään aikaan ei ole tullut pulvereita osteltua mutta nyt olis fiivis jotain protskujauhua välipalajuotavaks ostaa. Tullut...
Itelle kanssa toi Ehrmann on pudonnut ihan loistavasti ja vielä ilman homepilkkuja :D
Eilen sain sitten aikaseksi maistaa myös monien kehumaa Lidlin Milbona -rahkaa ja ihan hyväähän sekin oli. Miinuksena liian iso pakkaus (500g) ja se että toi on kyllä melkosta liisteriä. Siis todella jäykkää tavaraa.
Ehrmann on paljon helpompi lusikoida naamariin Fun Lightin kanssa.
Mitenköhän muuten tollanen Milbonan rahka säilyy, jos vaikkapa syöt vaan puolet sisällöstä ja laitat jääkaappiin loput? Kai toi nyt säilyy seuraavaan päivään ilman kantta?
vedän ehrmannini varsin samalla tavalla kuin muutkin...
2 prk rasvatonta jogurttia+ehrmannia
pakastemustikoita+ehrmannia
puolukoita+ehrmannia
ananasmurskaa+ehrmannia
punasia viinimarjoja + ehrmannia
dumle kaakaota+maitoa+ehrmannia
nuita kaikkia olen vetäny ja tulen vetämään vastaisuudessakin...
Hyi saatana että nyt tuli tehtyä floppi tällä saralla. Otin evääksi pakasterasiaan sotkettuna 1 prk ehrmannia, 2 rkl öljyä, 2 rkl leseitä ja vikatikkinä vajaa desi fastin soijaa. Unohdin matkalla hakea fun lightia jolla olisin mössön maustanut ja tuumasin että kyllähän se nyt näinkin varmaan menee. No menihän se... pienen kakomisen saattelemana...
Vaahdota ensin yksi purkki kevyt vispikermaa, sitten lisäät siihen...
Kaksi purkkia rasvatonta Ehrmannia
n. 0.5 desiä sokeria
n.1-2 tl vaniliasokeria
n. 0,5 l pakaste vadelmia tai mansikoita
Käännetäänpäs kysymys ylösalaisin: Eikai kukaan makeuta rahkaa sokerilla? Jos gallupin tekisi, veikkaisin bodypiireissä ykkösmakeuttajaksi Fun Light:in. Kakkosena varmaankin makeutusjauhe?
Käännetäänpäs kysymys ylösalaisin: Eikai kukaan makeuta rahkaa sokerilla? Jos gallupin tekisi, veikkaisin bodypiireissä ykkösmakeuttajaksi Fun Light:in. Kakkosena varmaankin makeutusjauhe?
Ei ole kyllä Rahkaa + Mansikkakeittoa voittanutta
Mansikkakeitto vielä kun vähäkalorista niin eihä sieltä tule edes paljoa hiilaireita per annos ja on TOSI hyvää
Vaahdota ensin yksi purkki kevyt vispikermaa, sitten lisäät siihen...
Kaksi purkkia rasvatonta Ehrmannia
n. 0.5 desiä sokeria
n.1-2 tl vaniliasokeria
n. 0,5 l pakaste vadelmia tai mansikoita
Yleensä laitan ehrmanniini jotain aplarimehua. Eilen laitoin purkki rahkaa ja purkki luumubonaa, oli loistavaa sellasenaan eikä mitään makeutuksia tarvitse. Mulla on toi aspartaami semmonen että maha kiusaantuu (ja tulee viiden tähden päänsärky) jo milligrammasta aspartaamia niin on pitäny jättää Fun lightit ja hermesetasit väliin kokonaan. Fruktoosia tai glukoosia jos jotain ollenkaan.
Mulla on toi aspartaami semmonen että maha kiusaantuu (ja tulee viiden tähden päänsärky) jo milligrammasta aspartaamia niin on pitäny jättää Fun lightit ja hermesetasit väliin kokonaan.