Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
Tuskin se siitä paraneekaan, HTV haluaisi lähinnä että koko pro katoaisi taivaan tuuliin (kaveri siellä töissä mutta hän ei sanonut tätä minulle, ei ainakaan ihan noilla sanoilla :D). Tekniikka kun on mitä on ( == paska), niin siinä ei kovin hirveästi yhteyksiä parannella. Welho mini/525/mega jne. käyttävät erinlaista yhteystekniikkaa, jonka takia mm. pingit paljon pro-versiota parempia.
Onko tällä TW-EA200-mallilla olennaista eroa TW-EA500-malliin? Jälkimmäinen näkyisi maksavan 10 euroa enemmän, mutta mikä tuossa on se "juju?" TW-EA200 näkyisi ainakin sujahtavan USB-väylään, jos verkkokorttia ei ole, mutta sellainen kyllä löytyy.
Onko tällä TW-EA200-mallilla olennaista eroa TW-EA500-malliin? Jälkimmäinen näkyisi maksavan 10 euroa enemmän, mutta mikä tuossa on se "juju?" TW-EA200 näkyisi ainakin sujahtavan USB-väylään, jos verkkokorttia ei ole, mutta sellainen kyllä löytyy.
Mikä läppä tämä on? Mulla ollut mun kaapelimotukka iät ajat kytketty usb:illa koneeseen ja hyvin on pelannut ilman mitään ongelmia. (huom näissä kaapelimotukoissa on oma virtalähde, joten virta ei tule tietokoneelta). Tarkoittaako tämä usb-kielteisyys että verkkokortilla toimisi vielä jotenkin paremmin vai ? Jos joku osaisi antaa infoa..
-edit-
googletin asiasta ja ilmeisesti usb:in kautta yhteys on epävakaampi. No ei ole ollut mulla.
Oujeah. Asentaja kävi kääntymässä muutama tunti sitten ja testasi yhteyden. Rasiasta tuli kuulemma nyt jo täysi 8 megaa, joten kaipa ne päivittelee niitä jo hyvissä ajoin. Ensiluokkaista toimintaa kyllä, kun asennuskin tehdään viikko etuajassa.
Mutta kyllä on Saunalahden asiakaspalvelu hanurista. Olen kolmen päivän aikana kokeillut soittaa varmaan n. 30 kertaa. Ja tämä vielä siihen maksulliseen numeroon. Musta taitaa tulla kohta entinen uusi asiakas. Perkele, jos toi nopeus/hintasuhde ei olisi niin hyvä niin väliin jättäisin.
Oujeah. Asentaja kävi kääntymässä muutama tunti sitten ja testasi yhteyden. Rasiasta tuli kuulemma nyt jo täysi 8 megaa, joten kaipa ne päivittelee niitä jo hyvissä ajoin. Ensiluokkaista toimintaa kyllä, kun asennuskin tehdään viikko etuajassa.