Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
Kannattaa aina suhtautua vähän varauksella, noihin "super-spyware-poisto-ohjelmiin". Esim. tuosta Spy Sweepperistä on ollut aika monella keskustelupalstalla juttua, että olisi vähän kusetusta eli löytää "omiaan", toki se varmaankin löytää ihan oikeitakin pöpöjä, mutta kuulemma laittaisivat paljonkin extraa. Se on eräänlainen markkinointikikka, eli kun testaat trial-versiota, joka yllättäen löytää mitä ihmeellisempiä pöpöjä koneelta, niin voi tehdä jopa mieli ostaa virallinenversio.
-edit-
niin ja tuo esim. tuo spy sweeper ei jostain "kumman" syystä koskaan kerro löydetyn pöpön sijaintia koneella..hmmm..
Varmaan löytääkin. Minäkin voin tehdä ohjelman, joka löytää vaikka mitä. Kuten tuossa aikaisemmin sanottiin, niin pienellä varauksella kannattaa suhtautua.
Varmaan löytääkin. Minäkin voin tehdä ohjelman, joka löytää vaikka mitä. Kuten tuossa aikaisemmin sanottiin, niin pienellä varauksella kannattaa suhtautua.
Mulle tuli tänään adawareen päivityksen yhteydessä varoitus viestiä mistä lie.
No mä poistin ohjelman ja latasin uudelleen, mutta nykyään siellä on adaware se, siis tämä maksuton.
Erona että se kestää 3 kertaa kauemmin mutta löysi heti 3 juttua.
Ulkonäkö myös vähän muuttunut.
Mulle tuli tänään adawareen päivityksen yhteydessä varoitus viestiä mistä lie.
No mä poistin ohjelman ja latasin uudelleen, mutta nykyään siellä on adaware se, siis tämä maksuton.
Erona että se kestää 3 kertaa kauemmin mutta löysi heti 3 juttua.
Ulkonäkö myös vähän muuttunut.
Jep sama homma että tuo adaware 6 alkoi päivityksessä herjata jotain. Se päivitys oli merkattu 26.10. Tuon jälkeen ei ole se kunnolla toiminut esim. ei käy koko konetta läpi ja ei ottanut uusia päivityksiä enää. Harmittaa vaan siinnä että tuo 6.0 versiossa oli suomenkieliset valikot ja jotenkin se vaan tuntui paremmalta.
Eli tuo Se olisi sitten se uusin ja parhain ilmainen versio vai?
Giant ei muuten toimi ainakaan minulla vaikka olen jo 5 krt yrittänyt.
Jep sama homma että tuo adaware 6 alkoi päivityksessä herjata jotain. Se päivitys oli merkattu 26.10. Tuon jälkeen ei ole se kunnolla toiminut esim. ei käy koko konetta läpi ja ei ottanut uusia päivityksiä enää. Harmittaa vaan siinnä että tuo 6.0 versiossa oli suomenkieliset valikot ja jotenkin se vaan tuntui paremmalta.
Eli tuo Se olisi sitten se uusin ja parhain ilmainen versio vai?
Giant ei muuten toimi ainakaan minulla vaikka olen jo 5 krt yrittänyt.
Jep sama homma että tuo adaware 6 alkoi päivityksessä herjata jotain. Se päivitys oli merkattu 26.10. Tuon jälkeen ei ole se kunnolla toiminut esim. ei käy koko konetta läpi ja ei ottanut uusia päivityksiä enää
Juuri noin kävi minullakin. En jaksanut perehtyä asiaan sen kummemmin, vaan otin suosiolla tuon SE:n käyttöön. Hyvin tuntuu pelaavan. SE on siis se Ad-Awaren uusin versio.
Se näkyy olevan ihan tahallinen bugi tuossa Ad-aware 6.? versiossa kun duunissakin joka koneessa menee jumiin kun hakee uusimman päivityksen. Samoin kokeilin asentaa sen eräältä levyltä jossa on varmuuskopioita ohjelmista niin asennus onnistui ja kaikki toimii siihen asti kun hakee uusimman päivityksen niin sitten se menee jumiin.
Tuo Se näkyy löytävän enemmän jotain roskaa koneelta mutta jotenkin vaan on pienoinen epäluulo sitä kohtaan kun kokeilin sitten Download.comista jotain ohjelmaa niin se löysi viellä Se jälkeen 4kpl jotain roskaa...
Ota näistä nyt sitten selvää mikä toimii ja mikä ei...