Meikäläinenki pamahti sairaaksi, juuri kun ajattelin että olen onnistunut välttämään sen kiertävän flunssapöpön. Kiva kun sattui juuri Helsingin viikonloppureissun yhteydessä, perjantaina kun hyppäsi junasta ni tuntui että limakalvot huutaa hoosiannaa. Ei sitten juuri jaksanut lähtiä käymään missään viihteellä sairaana, piti jättää Kiasmat ja shoppailut väliin, ja maanantaina oli kiva kiertää koko päivä työhaastatteluissa kuumeisena :jahas:
Nooh, jospa tästä viikonloppuun mennessä tervehtyisi. Ei tunnu älyttömän pahalta, mutta pitää ottaa lepoa ja kattoa mihin suuntaan kehittyypi.
uittu, mulla on kolmas lenssu 2 kuukauden sisään. jeenimotivaatio oli korkealla, olin aloittelemassa laihdutusta, niin tadaa, lenssu.
Otin varovasti, olin ehkä 10 päivää reenaamatta, sitten kävin kahtena päivänä peräkkäin salilla hyvinkin löysästi nostelemassa.
Siitä kaks päivää niin kuume nousi ja saikkua.
No, siitä meni sitten jo pari viikkoa, ja kävin taasen parina päivänä putkeen salilla. Ja siitä pari päivää niin taas alkoi flunssa, joka nyt jo kuudetta päivää menossa.
Mitä vittua. Miten sitä lenssun jälkeen oikein pitää salille mennä, nostelin kyllä NIIN iisisti, että ei ois luullu 80-vuotiaan mummonkaan siitä sairastuvan, mutta minä kyllä.
Pitääkö se alkaa jotenkin niin, että parin viikon tauon ja lenssun jälkeen ensin vaikkapa koko kroppa kerrallaan iisisti päivän välein, sitten vaihtaa vaikka kaksjakoiseen, sarjoja lisää mut edelleen leoppäivä välissä, sitä ehkä viikko, ja sitten yritellä hissun kissun palailla normaaliin?
Käsittämätöntä kun tää 140 kiloo paskaa ei kestä mitään ilman että sairastuu.