Nyt tuleekin pitkä lista
Virheitä.. Treeniuran alusta.
-rhp pelleilyä meni aika kauan ennen kuin sain jalat mukaan.
-näännytysdietit kalorit välillä jossain alle 1000ssa pitkiäkin aikoja. Aineenvaihdunta aika sekaisin pitkään.
-Cheattaus karmeita tekniikoita yhdistettynä aivan liian raskaisiin painoihin, pidän ihmeenä että paikat on vielä edes jotakuinkin kunnossa.
- Lepo.. EI tainnut elimistö oikein palautua 7 n 3h treenistä per viikko joissa vedettiin hyvinkin usein failureen pakkotoistot ym. Parhaimmillaan vedin penkkiä joka päivä.
-Kaikista pahin virhe MASSAKAUSI 20kg painoa ja loukkaantuminen -> Käteen jäi 20kg ylipainoa entinen suht treenatun näköinen kaveri muuttui voipalloksi ja sitten kun ton repi pois ilman treeniä niin kukaan ei olisi enää uskonut että olen ikinä käynytkään salilla. Ja tää massakausi toteutettiin perinteisesti roskaruualla ja megamassalla jota sai aikoinaan joissain ämpäreissä-.
Uusi tuleminen. Virheet
-Lepo, edelleen tulee treenailtua liikaa ja usein myös liian väsyneenä.
-Ruoka jos en keskity syömiseen niin mulla tulee edelleen noi vanhat ajat automaatioksi ja viikossa saattaa kadota 3-4kg painoa. SIinä kun sitten alkaa miettiä syömisiä niin saattaa huomata että kalorit on olleet alle 1000:ssa.
-Liika kriittisyys omaa tekemistä kohtaan ja omantunnontuskat, keventely joka on mulla pakollista aiheuttaa morkkiksia ja samalla tuntuu että kaikki työ menee hukkaan jos pidän 2kk välein kevyen viikon tai vastaavaa.