Hienoa, täällähän on muitakin vanhojapieruja kuin minä ja treenikaverini. Mulla on reilu vuosi treeniä takana ja oon 35 v. Tosin olen urheillu penikasta asti, eli kroppa on tottunu treeniin. Alussa varmaan kannattaa satsata paljon siihen että liikkeet tulee tehtyä teknisesti oikein. Mulla on tuttavapiirissä muutama kokenut punttiukko, joilta oon saanu teknistä tukea ja muutakin neuvontaa. Viime kesänä ku aloin kyykkäämään, niin käytin varmaan pari kuukautta siihen että liike tulee oikein ja vasta sen jälkeen aloin laittaan rompetta tankoon. Mutta ikä ei ole este, voi olla että se on pieni hidaste, mutta kehitystä tapahtuu ku treenaa ja huolehtii ravintohommat kuntoon ja muistaa levätäkin riittävästi. Tuntuu itestäki hassulta se, että nyt 35 vuotiaana olen vahvemmassa kunnossa ku ikinä ja silti olen vasta aloittelija näissä punttihommissa.. tavoitteet on vielä korkeammalla --> lisää voimaa ja lihasmassaa. Punttitreeni on antoisaa, mutta vaatii kyllä kärsivällisyyttä, kehitystä tulee hitaasti mutta varmasti. Yks tuttava ehdotteli että alkaisin käyttään mömmöjä, mutta niihin en tasan tarkkaan koske.. kasvan kehon omilla möyhyillä, menköön siihen vaikka sata vuotta..p..kele..:mad2: