^ Nönjiinhh... Eli kuten sanoin lisäilen tänne sitten jotain mielipidettä stuffeista. Wrangelta tilasin "Nostohihnat nahkaa siirtolenkillä" + "Rannetukihanskat Wrange Gripper" (kai täällä saa kertoa mitä on ostanut? :o)
Anyways, noista hanskoista täytyy sanoa että on ihan hyvä kun on ohuemmat kun edelliset hanskat just tosta kämmenen kohtalta, mutta imo suojaa tarpeeks hyvi ettei mee iho rullalle tai tuu känsiä etc. Hyvän otteen saa tangoista ja painoista. Siinä on kaks kovaa plussaa. Jos jotain pitää negatiivista sanoa niin ne rannetuet, ne on kyllä ihan hyvät, mutta niitä kun saa koko ajan repiä auki ja pistää kiinni (että veri kiertää). Kuuluu aina *rips rips* und *rips* salilta niin tietääpähän ainakin missä menen. Mutta kaikenpuolin hyvät hanskat ja veri häpi olen niistä, hintakaan ei todellakaan ole paha.
Sitten ne nostohihnat. Mitäpä niistä sanoa? Ilman semmosia en varmasti enää ikinä tee MAVEa, on meinaa nii heikot sormet että ilman ei jaksa mitään. Muutenkin hyvät jossain muissakin selkäliikkeissä, pystyy treenaamaan painoilla millä ei normaalisti pystyisi kun sormista loppuu yty. Miinusta täytyy antaa siitä että liian paksut minun kätösille (käytän hanskoja+hihnoja mavessa) nuo hihnat. Jos olisi ohuemmat niin sopis paremmin hanskojen kanssa.
Ei kai mulla muuta, kai tosta jotain selvää saa ja ehkä on apua jollekkin karvanaamalle.