Muutamassa kuukaudessa meinaat kolminkertaistaa penkkimaksimin:hyvä: aseta vähän realistisempia tavoitteita.
Ehkä kehitys voi pysähtyä tyytyväisyyteen(tyytyväinen kuntoonsa), mutta mähän puhuin et kehitysvauhtiin kannattaa olla tyytyväinen.
Melkonen trolli sä kyllä oot tai sitten vaan aika dorka, kun ei mee asiat jakeluun, vaikka ne kerrotaan aina vaan uudelleen.
Käytännön jutuissa on ne puutteet. Tyyliin kun vaikka aloitan ohjelman, niin homma menee persiillään jo siinä. Ohjelman vaihtaminenkin on vaikeaa, kun ei huomaa, milloin sitä kannattaa vaihtaa. Tiedän, kun kehitys loppuu, mutta itse en sitä niin huomaa. Myös se, että missä vaiheessa kannattaa mitäkin ohjelmaa koittaa. Isoksi ja vahvaksi olisi tarkoitus tulla, mutta se käytännön toteutus mättää pahasti.
Myös se on epäselvää, että mitkä voisivat sitten olla niitä realistisia tavotteita? Ts. mitä on mahdollista saavuttaa tietyssä ajassa? Maksimaalista kehitystä esim. vuoden ajalla? Tiedän, on yksilöstä kiinni, mutta on vaikeaa asettaa niitä tavotteita, kun ei tiedä niiden realistisuudesta mitään.
Tällä hetkellä treenaan melkein miten huvittaa. Penkkiä, mavea ja kyykkyä. Voimapainotteista treeniä teen 3 kertaa viikossa kuitenkin niin, että järki säilyy hommassa mahd. paljon.
Mutta tämän viikon kehitykseen olen äärimmäisen pettynyt. Mielestäni tässä vaiheessa pitäisi nimenomaan saada sarjapainoja nostettua kymmenenkin kiloa viikossa, jotta tuo 600 kilon yhteistulos olisi aikanaan mahdollinen. Koska kuitenkin olen 21-v. ja penkkimaksimi on 43 kiloa. Ja ottaen huomioon nuo käytännön ongelmat, niin luotto on todella heikko.