Siis onhan tässä aikojen saatossa haukuttu pystyyn kaikki tieteelliset julkaisut, Juho Suomea, kajakkisoutua ja Takamaan tuntumaa myöten. Jos joku uskaltaa mitenkään arvostella näitä HakataanTuhotaanTapetaanClustereillaJaNousuillaLihasPaskaksi -treenejä niin on haukuttu pystyyn velliperseeksi ja löysäilijäksi. Jos joku sanoo päässeensä ylikuntoon, niin on velliperse, joka ei vaan kestä kovaa treeniä, menköön pelaamaan shakkia ja poimimaan marjoja. Pitäs vaan ylistää noita TaotaanLihatPaskaksi -treenejä, kaikki muu on paskaa ja velliperseiden selittelyä. Parinkymmenen vuoden treenikokemus ei ole mitään, ellei vedä 5 sekunnin tauoilla pyramidinousua kymmenellä 10 sekan clusterilla jatkettuna höystettynä laskevalla sarjalla. 2x45min joka päivä.
Mutta nyt munis on se, joka uskaltaa (jaksaa) kyseenalaistaa tämän kaiken?!? Siis munis! Jätkä, jota mä olen pitänyt ihan rassukkana, taklaa täällä vastustajiaan saaden ne näyttämään ihan ämmämäisiltä piipittäjiltä. "mu-mu-mu-mutku sä oot ka-ka-ka-katkera.."
Kaksi sanaa: E PIC! Ja tämä nöyrän anteeksipyytävällä asenteella, mitä aikaisemmin muniksesta olen sanonut.