Treeniä alkaa olla nyt lähes päivälleen 6 kk täynnä. Alottessa salilla käynnin elokuun alussa lähti tämmösiä tuloksia:
Penkki: 1 x 60 -> 1 x 95 / Sarjoja 5 x 5 on tullut tehtyä 75 kg / 77,5 kg painoilla.
Maastaveto: 5 x 5 60 kg -> 100 kg samoilla sarjoilla.
Käsipainot: 5 x 5 10 kg / per käsi -> 20 kg / per käsi / 4 x 7
Ala & Ylätalja: 5 x 5 40 kg -> 60 4 x 7
Kyykky: 5 x 5 60 kg -> 5 x 5 100/105 kg
Leukoja: Omalla painolla 1-2 krt -> 3-4 x 6 omalla painolla.
Dippi: Omalla painolla 1 krt -> 10 kg lisäpainolla 5 x 5 / omalla painolla 4 x 7/8
Siinä nyt jotain omista tuloksista. Lista voi näyttää aika sekavalta, mutta luulisi että joku nyt selvää tuostakin saa.
Paljon tuolta seasta puuttuu, mutta tuossa nyt jotakin mainitsemisen arvoista ja varmaankin myös eniten edistystä tapahtunut näissä liikkeissä.
Alotin siis 5 x 5 sarjoilla alussa ja käytin sitä muistaakseni kaikessa. Alkuun pääsin ihan hyvin kyllä, mutta jälkeenpäin olen huomannut, että ei todellakaan kaikessa kannata käyttää noin lyhyitä sarjoja ja vaihtanut sitten 4 x 7 tai 3/4 x 8. Kummatkin toimii hyvin. Raskaisiin liikkeisiin kuitenkin olen jättänyt 5 x 5 sarjan, koska tuntuu siltä että mm. maastavedossa toimii paremmin lyhyempi sarja kuin pidempi. Ei ole penkki ja kyykkykään tyssännyt paikoilleen vaikka lyhyttä 5 x 5 sarjaa niissäkin olen tehnyt. Tulokset vain nousevat, joka on tietysti mukavaa.
Niin ja pituutta on n. 180 cm ja painoa 84 tällähetkellä.
Alottaessa oli painoa 79-80 kg.