Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Mania33-verkkokauppa - Kameran akku - Canon tuolta olen joskus tilannut Fujin pokkariin. Ei ollut ihan alkuperäisen veroinen kapasiteetiltaan, mutta eipä ollut hintakaan kuin murto-osan. Toimitus oli hämmästyttävän nopea, seuraavana päivänä kolahti postilaatikkoon.
Ehkä tyhmä kysymys mutta saako jääkiekon sm liigan otteluissa kuvata järjestelmäkameralla? Tarkoitus olisi vain kuvata omaan käyttöön, ja kohteetkin olisi mielenkiintoisia sekä ehkä hieman haastavia aloittelialle. Jostain luin ettei saisi mutta pitääkö tämä paikkansa?
Karkkista syssy kuvaa täältäkin! Katoin vaan että missäköhän "aineis" mä oon ton väritelly kun on menny jo vähä överiksi kenties!? :D Muokkaamaton vieres.
Ohan toi hassua itsekin lukea noita alkupään viestejä melkein sata kansikuvaa myöhemmin. Forumeilla, jossa aloitin kuvien julkaisun, samat naamat julkaisee samanlaisia kuvia edelleen.
Eilen oli Seinäjoella zombiewalk elokuvateatteriin sekä leffa Zombie Flesh Eaters joka ollut Suomessa bannattuna 25v aina 2004 asti. Paikalla oli myös Empire lehden Kim Newman sekä Episodin Jouni Vikman. Harmi vaan kun en itse päässy kuvaan kulkuetta mutta maskeerausta ja teatterissa kävin lopussa. Komiat Kuolleet Kävelöö 28.9.2013
Eilen oli Seinäjoella zombiewalk elokuvateatteriin sekä leffa Zombie Flesh Eaters joka ollut Suomessa bannattuna 25v aina 2004 asti. Paikalla oli myös Empire lehden Kim Newman sekä Episodin Jouni Vikman. Harmi vaan kun en itse päässy kuvaan kulkuetta mutta maskeerausta ja teatterissa kävin lopussa. Komiat Kuolleet Kävelöö 28.9.2013