Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

Touu

Banned
Mä en voi kertaa kaikkiaan sietää Neljää Ruusua. Ihan hirveetä skeidaa niin sävellyksien, sanoituksien kuin laulajan äänen puolesta. Samaan kategoriaan niputan myös Ismo Alangon. :urjo: Myös Maija Vilkkumaan kuunteleminen saa aikaa itsetuhoisia ajatuksia :evil: .

SMAK. Ihan uskomatonta paskaa finninaamaisilta junnuilta. Radiokanava vaihtuu välittömästi kun hallanvaara alkaa soimaan.
No, ehkä se ei ole tarkoitettukaan yli 15-vuotiaille, mutta silti...

SMAK onko se sitä kamalaa ulinaa? Jos on, niin se pistää vituttamaan!

- Zen Cafe, aaarrghh!!! Eikä tämä potkut tuli-vaimo jätti-koira kuoli-hirttoköysikin katkesi -genren suomirokki enää muutenkaan oikein nappaa.

- Mamba, miten ihmeessä aikuinen mies voi määkiä kuin lammas...

- M. A. Numminen!!! :urjo: Määkii ehkä vieläpä pahemmin kuin Tero Vaara, ja meikäläiselle ei kyllä ko. herran hauskuus aukene ei sitten pätkääkään. Asiaa ei pätkääkään helpota se, että kumppanilla on jonkinasteinen fetissi Mauri Anteron "musiikkiin"... :jahas:

- NRJ/Kiss FM -tyyppinen pintapoppihöttöshitti, en osaa mainita yhtään artistia, kun ne kaikki kuulostavat ihan samalta, geneeriseltä mössöltä.

Siinäpä niitä. Jopa kaikkein kauheinta örinäoksennusheviäkin pystyn kuuntelemaan, vaikkei se nyt tod. mitään lempimusaa olekaan, mutta varsinkin tuon listan kolme ensimmäistä menevät kyllä yli sietokyvyn ja rankasti! :urjo:

Ehkä eniten Eminem. Sekä 50 cent. Hirveitä biisejä vaan... Musiikista IMO kaukana. Eminem sai vissiin jonkun parhaan miesartistin palkinnon. Olen samaa mieltä, hän on kyllä king of the shit.

Myös Britney on paskaa. Se vois vilauttaa jossain lehdessä mun puolesta. (Christina on paljon lahjakkaampi IMO ja aidompi.)

Tässä threadissa on se riski, että jossain vaiheessa saattaa tulla tappelu siitä mikä olikaan se aidoin ja paras genre.

suomirokki ja punkki ja kaikenmaailman herkkä lässytys saa mun verenpaineen nouseen ja pahasti, ei räppikään oikein maistu eikä poppikaan sen kummemmin.
kaiken mailman yöt ja anssikelat yms on aivan karmeeta paskaa :curs:
ja nu metalli pomppumetalli paska on aivan hirveetä sontaa, korn, linkinpark yms saa veren kiehumaan, tuota ei voi metalliksi kutsua ollenkaan. dorkaa ja karmeeta.

black,death ja power metalli on sitä mitä kuuntelen ja muuta en sulata :rock:

ainaki toi Dr. Bombay - Calcutta (taxi, taxi, taxi) on aika tappavaa kamaa ja sitten sellane biisi ettei tiedä pitäiskö nauraa vai itkee "no sukkaz - 1-2-3-4 all ladies on the floor"

Antti Tuisku, Uniklubi... Tuollainen Suomipoppi on aivan hirveää :urjo:

Rap / Hiphop / Soul / RB / Jazz / , kaikista löytyy varmaan joku yksittäinen poikkeus mutta muuten :down:

Rapin, konemusan, poikabändien ja "huumoribiisien" kuuntelu on aika rasittavaa.

Sitten on nämä mtv-tyyppiset pop-bändit, jotka voisivat opetella soittamaan, ennen kuin leikkivät staroja.

joo räppi on aika hanurista..varsinki joku eminem..voi luoja mitä paskaa.. :urjo:

Helvetin powermetalli...Äijät kiekuu niinku pahaset eunukit ku nahkahousut on niin kireellä että pallit nousee takas alavatsaan. Sitten miekka kouraan ja lohikäärmettä metsästämään. Suomenkieliset on vielä hirveämpiä kuin ulkomaiset. En tiedä sopiiko Kilpi kyseiseen kategoriaan, mutta sinne lähistölle se mulla menee. "Sielut iskee tulta", #¤&% mitä paskaa. :curs:

Sitten on nämä hempeilevät miespuoliset Rn'B artistit, kauheata lässytystä...Girl you're so fine. :curs: Pablo Francisco tekee osuvaa pilkkaa näistä pelleistä.
Suomalainen iskelmä, humppa ja muu paska. Kauheaa.
Ja erityisesti tämä Frederik. Minä vihaan sitä. Pelle.
Trance, house ym. koneshitti. Aaaarghh :curs:
Antti Tuisku. Mamba. Smak. Uniklubi. Pahuuden ruumiillistumat. :itku:
Nelly. #¤&¤"# mikä nasaali vinkuna.
G-G-Gay Unit, ärsyttävin hokema vuosiin.
Oopperat. Minä en vain ymmärrä.

Rap, konemusiikki ja RnB. En ymmärrä enkä halua ymmärtää.
Poikkeuksia varmasti löytyy enkä voi sanoa vihaavani mitään tiettyä musiikkityyliä.

90% mitä tulee radiosta, eli sellainen mainstream- puuro.

Musiikistahan on paskaa varmaankin 95%, oli genre sitten metalli,
räppi tai poppi.

Jos jotain pitää mainita niin kanava vaihtuu kyllä jos tulee Björkkiä tai jotain Coldplayn nössöpoppia. T.A.T.U on myös aivan kamalaa sontaa.

Ella ja Aleksi... Mulla meinaa seota pää aina kun jossain alkaa soimaan ja mä en tajuu miten jotku voi ihan oikeesti kuunnella tota... :evil:

Back
Ylös Bottom