Pakko nostella threadia tämän aamuisen kokemuksen pohjalta. Tässä diettaillessa olen pyrkinyt erilaisilla tavoilla varioimaan päivän kalorinsaantia (IF, VLCD, VHH jne.) ja IF-pohjalta jätin tänä aamuna aamiaisen väliin, mutta nappasin kuitenkin vanhasta tottumuksesta vitamiinit , omega-3:set ja LEADERIN Vihreä Tee -napin kitusiin. Hyppäsin autoon jä lähdin ajelemaan töihin.
Työmatka ei ole pitkä, mutta jo matkan aikana nousi ruokatorveen kuvottava tunne.. Pääsin juuri ja juuri duunipaikalle, siitä salamannopea siirtyminen wc-tiloihin ja oksentamaan aamulla juotu noin 1 litraa vettä ym. vatsan sisältöä lavuaariin.
Summa summarum on, että noihin vihreä tee nappeihin ei siis todellakaan vaikuttaisi syntyvän minkäänlaista toleranssia mitä tulee siihen, kuinka hyvin niitä sietää jos ottaa tyhjään vatsaan. Mä olen kuitenkin noita vihreä tee nappeja käyttänyt nyt enemmän ja vähemmän säännöllisesti noin parin vuoden ajan ( Ei muuten ole juurikaan tarvinnut kipeänä olla!) mutta edelleenkään tuollaista ei voi näköjään tyhjään vatsaan ottaa.