Vituttaa kun pitää väkisin vängätä vastaan. Yksi hlö on nyt jaksanut vuoden jauhaa mun tekevän asian X väärin koska ei voi mitenkään olla mahdollista että se olisi oikein koska hänellä on tilanne Y.
Olen selittänyt miljoona kertaa että teen oikein, ja hänkin tekee oikein. Meissä on vain tietyt erot miksi mulle käy se X ja hän joutuu tyytymään Y:hyn. Jatkuva vänkäys että mun on pakko olla väärässä ei se voi olla X kun hänelläkin Y. Saatana.
Nyt sitten kävin todistamassa että valintani X on oikein ja näytin hänelle käytännössä, siis ihan esittelin tämän jutun mistä kinataan, ja vaikka hän näki etten ole väärässä niin silti inttää että joku tässä mättää kun onnistun asiassa X ja hän ei.
Vaikka kuinka selitin että se johtuu monenlaisista eroavaisuuksistamme, kaikki eivät ole samanlaisia ja nämä X ja Y tulokset eivät ole niin yksiselitteisiä niin ei. Nyt sitten tuli vihainen viesti että: "Juu-u. En ala asiasta enempää kiistelemään koska sullahan on niin paljon parempi se X ku mun Y"
(Siis tyyliin oot kaunein, suosituin ja kaikessa paras ja mä vaan tämmönen ni tietty sä oot aina oikeessa)
Ei helvetti :wall: