Eilen tein maastevetoa. Siinä reilun parin metrin päässä maastavetopaikasta on sitten käsipainot. Noh, olin tehnyt lämmittelyt ja yhden sarjan kun siihen käsipainojen viereen tuli semmonen lukio-ikäinen tyttö tekemään vatsoja (siinä kohtaa kun saa jalat hyvin ettei ne liiku). Tyttö kerkes tehä ensimmäisen sarjan kun kaksi nuorta (16-18) tyyppiä tuli siihen viereen tekemään hauista. Niistä toinen otti ehkä 20 kilon painon ja alko tekemään Scott-penkissä epäpuhtaita oisko ollu kakkosia. Toinen otti vähän realistisemmat painot mutta jäi tekemään hauista alle metrin päähän tytöstä. Molemmat tuijottelivat tyttöä jopa sarjojen aikana. Minä meinasin purskahtaa nauruun kun kattelin poikien touhua ja päätin tehä yhden sarjan ja lähtee toiselle puolelle salia. No pienellä salilla joutuu huomaamaan pakostakin muiden tekoset, se tyttö lähti pois siitä tekemästä vatsoja, meni tekemään selkää siihen mun lähettyville. Tää isottelija (ainakin painojen suhteen) lähti perään, vaikka ei enää mitään liikettä tehnytkään, se vaan pyöri siinä ympärillä. Toinen otti jostain puhelimensa ja muuta elektroniikkaa joita pyöritteli käsissään yrittäen esitellä niitä tytölle, ennen kuin lähti. Voi helevetti, taas johonkin nurkkaan ettei mene nauramiseks. Lopulta molemmat lähti ja voitte uskoa että tyttö oli helpottunut.
En oo koskaan nähny tuossa mittakaavassa noin selkeetä ja surkeeta naisen isku tekniikkaa. Sääliks kävi poikia ja sitä tyttöä, sillä en usko että se oli mitenkään nautittava tilanne.