Se että huomenna on kaksi koetta. Ensimmäiseen kuuluu 300 sivua lakia ja kirjan sain perjantaina vasta. Toiseen kokeeseen 100 sivua powerpointissa investoinneista. Laatijana täysin urpo opettaja ja kalvoista ei yksinkertaisesti vaan opi mitään. Huomenna kokeen jälkeen duunin josta tullaan pois seuraavana aamuna jonka jälkeen kouluun uuteen kokeeseen. Aikaa lukemiseen ei jää ja kroppa on paskana univelasta. Sitten kun kokeet eivät mene läpi niin syksyllä odottaa 3-4 uusintaa. Lisäksi jos ovareita ei tule riittävästi niin uhkaa tukien sekä kämpän menetys. Vetää mielen tehokkaasti maahan ja suunnattoman tatin ottaan. Tulee sellanen fiilis ettei vaan jaksais.
Joo... riippuu suvusta aika pitkälti. Olen kuullut myös äipältä ja siskolta, että vuosi sitten jossain koko suvun kissanristiäisissä (itse olin koko kesän ulkomailla) mua oli veikkailtu seuraavaksi jolle lasta pukkaa. Ei ollu kuulemma kaukana ettei lyöty vetoa siellä tilaisuudessa... prkl! Varsinkaan kun en ole ilmaissut sanallakaan siihen suuntaan.
:lol2:
Tällä hetkellä vituttaa vain oma ulkonäkö, muuten elämä ihan mallillaan. Treeni kulkee, kirjoitukset meni hyvin ja opiskelupaikka kauppakorkeastakin alkaa jo tuntua varmalta. Työpaikka kesälle on löysä ja saa vielä mukiinmenevää palkkaa.
Tyttöystävä ilmoitti että haluaa "pitää taukoa".Melkein puol vuotta kerittiinkin olla yhdessä,itse haluaisin vielä yrittää ja kovasti emäntä sano musta vielä välittävänsä....
Naiset-ota niistä nyt selvää.
Niinpä...ei kai nyt sentään,kiltti tyttö kun on.Sitapaitsi tämä on niin pieni kaupunki että hyvin nopeasti jäisi kiinni.Ja silloin saattaisin suuttua :curs:
Vituttaa sellanen ku joku sanoo että "ollaan ystäviä". Vittu ei sitä tarvi sanoa jos ei oikeesti halua olla ystävä. Parempi että jättää sanomatta ku se että meikäläinen oikeesti luulee että tässä nyt ollaan sydän ystävyksiä, ja odottaa jonkinlaista tukea ja apua(jota ei tipu) elämäni hirveimmillä hetkillä. :wall:
Vituttaa sellanen ku joku sanoo että "ollaan ystäviä". Vittu ei sitä tarvi sanoa jos ei oikeesti halua olla ystävä. Parempi että jättää sanomatta ku se että meikäläinen oikeesti luulee että tässä nyt ollaan sydän ystävyksiä, ja odottaa jonkinlaista tukea ja apua(jota ei tipu) elämäni hirveimmillä hetkillä. :wall: