Vituttaa. On vituttanut koko paivan enemman tai vahemman. Lista nayttaa talta (jarjestys sattumanvarainen):
1. Olen kai tulossa kipeaksi. Nena tukossa ja vetamaton olo. Johtunee saatilasta ja erityisesti siita etta pyorailen aina kaatosateessa duuniin ja takaisin ilman sadetakkia tai sateenvarjoa. Viimeksi tanaan aamulla satoi aivan kaatamalla kun lahdin kotoa ja pahimmillaan tuuli niin paljon etta pelkasin oikeasti lentavani kanaaliin. HALUAN KESAN TAKAISIN!
2. Mies on ollut Espanjassa lahes viikon, mika tarkoittaa sita etta meilla on ollut viikko vahemman aikaa viettaa toistemme kanssa ennen kuin han muuttaa takaisin Ausseihin syyskuun ensimmainen paiva. Olen myos joutunut olemaan ilman laheisyytta ja seksia, mika sateisina iltapaivina on aivan sietamatonta. Niiiiiin ja lisaksi vituttaa se, etta kun han tulee takaisin, pitaa tietysti olla kavereiden kanssa niin paljon kuin mahdollista ja sanoa jaahyvaisia, joten mulle on viela vahemman aikaa Jos ihmiset eivat olisi keksineet niin typeria lakeja visoineen paivineen, meilla olisi ollut enemman aikaa nyt kun vihdoin saatiin homma toimimaan.
3. Kirjoitin taman viestin tahan asti n.4 kertaa, mutta joka kerta tonaisin hiirta ja painoin sita nappia hiiren sivussa, mika vie edelliselle nettisivulle. Fuuuuuck.
4. En meinannut paasta kotiin tanaan, koska mun vuokraisanta on remontoinut ja maalannut kamppaa jo ikuisuuden eika meilla silti ole kaikkia ovenkahvoja. Sisaovesta puuttuu se ulkopuolella oleva kahva (mita siis kaytan kun tulen kotiin) eika ovea saa pelkalla avaimella auki. Jouduin koputtamaan ylakerran oveen ja siella oli joku nainen, joka auttoi mua loytamaan ruuvivaantimen ja vaantamaan silla oven auki.
5. KELA. En ole oikeutettu Suomen sosiaaliturvaan, koska en ikina lahettanyt selvitysta ulkomaille muuton syista (vaikka kyseessa on tilapainen muutto). Miksi tollasia asioita ei voi tehda netissa??? Kuka helvetti viela nykyaikana kayttaa paperisia lippusia ja lappusia jotka pitaa tulostaa, laittaa kirjekuoreen ja postittaa perille? Liikaa vaivaa, joten jatin tekematta ja nyt kaduttaa etta ilmoitin yhtaan mihinkaan lahdostani…
Niin ja kaiken lisaksi en tieda mita mun pitaa tehda saadakseni oikeuteni takaisin. Yritin kysya maililla, mutta sain maailman ymparipyoreimman vastauksen. Taisivat luulla maahanmuuttajaksi.
6. Kroppa on riekaleina. Pari viimeista kuukautta ovat olleet aika rankkoja enka edes ajatellut asiaa ennen kuin joku sanoi jotain siita miten paalaellaan tamankaltainen elama on. Nykyaan ma pystyn aivan helposti juhlimaan myohaan, valvomaan koko yon, menemaan toihin aamulla ja jatkamaan viela toiden jalkeenkin, mutta viime aikoina olen alkanut olla ihan erilaisella tavalla vasynyt. Sellainen syva vasymys, mika johtuu siita etta kroppa on yksinkertaisesti antamassa periksi.
7. En osaa enaa kirjoittaa suomea.
Siina se. Tanaan tapahtui jotain muutakin vituttavaa, mutta en just nyt jaksa muista…