Eli tähän keskusteluun voitaisiin koota asioita, jotka vituttaa tällä hetkellä rankasti.
Meikäläisellä on ykkösenä äskeinen umpilisäkkeen leikkaus. Pääsin tänään pois...
Tänne saa kirjoittaa vain ne, jotka ovat kännissä, sekaisin onnesta/surusta, luovassa tilassa tai muuten vaan taiteellisessa koomassa.
Saa myös paljastaa itsestään asioita...
Jooh, kyllähän sentään tuli TE-toimistolta syksyllä kerrankin fiksut päätökset. Eli saan ansiosidonnaisella opiskella, kun oli terveydellinen syy yötyöstä irtisanoutumiseen. Ja...
Vituttaa mun epävarmuus elämästä juuri nyt, hillitön tuli perseen alla ja malttamattomuus. On suorastaan fyysisesti epämukava olo ja tekisi mieli vain kiemurrella. Pystyisipä oleen nyt vaan tyyni ja rauhallisesti ja ottaa se, mitä tulee, jos tulee ja kun tulee.
Vituttaa elämä ylipäänsä. Vähän samoja oireita kun Delgadolla. Ruvennu oikeesti häiritsee voisko mulla olla adhd kun tutkinut juttuja.. Kai tästä täytyis jollekkin lekurille ottaa yhteyttä jos sais asiaan jotain selvyyttä. Tulevaisuus on ihan täysi kysymysmerkki. Rahatilanne vitusti heikko ja ei ole varaa tehdä mitään mitä haluisi kun ei edes tiedä mitä työtä sitä tekisi.. Sit tietenkin pitäis päästä jonnekkin duuniin kun ensin edes keksisi mitä sitä vois tehdä. Tuntuu että tulee henkinen kuolema jos menen tehtaaseen jumittamaan lopun iäkseni. Ei sillä että tässä elinvoimaisimmillaan nytkään olis.
Voi saatana päivän oot ajamatta tolla autolla ja se ei saatana lähe käyntii... vitun sama pärinä kuuluu ku koittaa startata!!! :curs:
Taas soittelee jostai lisää virtasta!!! :wall:
Eiku tankkasin sinne tänä aamuna 98E5:sta tai jotakin semmosta. Hanassa luki että sopii kaikkiin bensiinikäyttösiin autoihin.
Kyseessä siis vm. 96 Corolla. Se alko vilkutteleen moottorivaloo ja nykimään hulluna :(
^Ei sovi to 98E5 kaikkiin autoihin. Jostakin netistä löytyy kaikki automallit, joihin sopii. Uusiin sopii paremmin. Sivustoa en nyt muista, kun ei autoa ole. Kannattaa sieltä tarkistaa sopiko omaasi.
^Ei sovi to 98E5 kaikkiin autoihin. Jostakin netistä löytyy kaikki automallit, joihin sopii. Uusiin sopii paremmin. Sivustoa en nyt muista, kun ei autoa ole. Kannattaa sieltä tarkistaa sopiko omaasi.
No eipä mulla tota olisi ollut armeijan läpi varaa pitääkkään. Nyt se pitää vaan poistaa rekisteristä.
Vai liikenteestä? Kumpi se on jos haluan ottaa sen vielä käyttöön armeijan jälkeen?
Ilmeisesti voin tuon ilmoituksen tehdä verkossa?
No eipä mulla tota olisi ollut armeijan läpi varaa pitääkkään. Nyt se pitää vaan poistaa rekisteristä.
Vai liikenteestä? Kumpi se on jos haluan ottaa sen vielä käyttöön armeijan jälkeen?
Ilmeisesti voin tuon ilmoituksen tehdä verkossa?