En tiedä onko komediaa vai vituttaako enemmän. No kaveri kertoi eilen että ei voi kasvaa jos ei juo palautusjuomaa treenin jälkeen. Ja siksi minäkin olen kasvanut nyt tässä, ei se harjoittelu vaan se protsku. No jätin sen omaan arvoon ja en jaksanut alkaa saarnaamaan siitä asiasta. Nauratti ja vitutti samaan aikaan :D
Hahhah, tästä tuli mieleen yksi myös salilla käyvä kaverini joka treenaa lähinnä rinta, hauis, vatsat linjalla. Se on todella pieni vaikka on käynyt itteäni 1,0-1,5v kauemman puntilla sanoi kerran minulle että " Sä vedätki niitä proteiineja, mä en oo käyttäny mun tuloksien saamiseen mitään " <- Mutta eipä sillä muut kasvakkaa ku pituus, hauis, ojentaja ja rinta (jos nekään, koska se ei syö kunnolla.. ..)
Sama henkilö myös puntilla kerran ku tein ylätaljaa tokaisi " Eikös tuo oo aika sama kuin vinopenkki?".. ..
Samaa linjaa " Eikö pystypunnerruksen voi oikeestaan korvata tuolla ylätaljalla? " <- Teki siis ohjelmaa joka sisälsi pystypunnerruksen.
Samaa linjaa " Eikö jos haluaa voimaa, niin olis kannattavempi tehdä pienemmillä painoilla enemmän toistoja?" <- Tuosta onjo pitkä aika, itsekkin vasta aloittelin punttausta silloin enkä tiennyt itsekkään juuri silloin mitään, mutta nyt tuon kommentin muistelu huvittaa suunnattomasti ( Viittasi siis esim. että voimaa saisi paremmin 3x12 sarjoilla kun 3x4)
Kyseinen henkilö on myös sen tyyppinen, että 1. Ei jaksa panostaa kunnolla paitsi penkkiin eikä siihenkään aina.. 2. Ei jaksa selvittää asioita, penkkaa mun muistaakseni lahnana tai minimaalisella kaarella? En ole varma kun siitä on hetki kun ollaan samaan aikaan puntilla oltu. 3. Luulee varmaan juuri, että lisäravinteet ovat huijausmenetelmiä, samaan suuntaan se on viitannut juuri penkin kaarestakin 'huijauksena'. Tosin epäsuorana mainintana.
Tulipas paljon muisteltavaa yhdelle kertaa. Ei sinänsä salikomediaa, mutta liittyy ainakin hyvin vahvasti punttailuun vaikka ei kaikki näistä puntilla olekkaan tapahtuneet.
Edit 1 ja 2: Tarkennuksia ja samalla parin virheen korjaus.