Pahoittelen, jos "aloittelija" kysyy tyhmiä, mutta pitääkö paikkansa, että vyötärön paksuus pysyy pitkälti samana, ainoastaan se rasvan määrä vaihtelee? Eihän esim ranteisiinkaan tulee paksuutta vaikka 10 vuotta vatkaisi tangolla rannekääntöä(ok, hieman huono vertaus)...
No mä oletan, että se ei ole paljon muuttunut, vaikka teen vatsoja ja mavea yms. Löysin mun viimme kevään(11kk vanhoja) tuloksia ja niissä mun paino on 75,0 Kg, vyötärö on 86,0 cm. Nyt tällä hetkellä paino 79,5 Kg ja vyötärö 86,0 cm, eli vyötärö on taas tasan sama, mutta paino ei ole. Eli voiko tästä päätellä, että olisin saanut sitä LIHASTA 4,5 kiloa vajaan vuoden aikana?

Olkavarteen on tullut muutama sentti ja rintakehään joku 6 cm ja reiteenkin melkein saman verran. Vai tyrmääkö joku expertti mut laakista, että se on taas kaikkea muuta...
Vaikka tähän vuoteen mahtuu pitkiä taukoja, niin se mitä olen salilla tehnyt on ollut paljon järkevämpää, kuten ravintokin. Olen kuitenkin ekan kerran käynnyt salilla jo 10 vuotta sitten, mut se on ollut aina vähän semmosta sääätämistä, ikinä vajaas vuodes ei ole tapahtunut mitään kummempia muutoksia, joten tämä olisi kiva juttu. Mihinkään kehonkoostumusmittauksiin mulla ei ole ollu aikaa/rahaa mennä, mut pitää kyl käydä ihan mielenkiinnosta... Mut dieetti jatkukoon -->