Mites isukat ja äitykät, kun olette ostaneet lapsillenne puhelimia, niin onko noissa jotain mitä kannattaa huomioida? Kyseessä kuusi vuotias, joten mitään överi kallista ei ole...
Ei nyt suoranaisesti valokuvausta, jota sitäkin harrastan, mutta sinne päin. Mut tuli otettua (vahingossa) hieno kuvakaappaus Suomen pelistä, it's all about the timing
Microsoft Surface Laptop 1.gen kesällä 2017 hankittu.
-i7-7660U
-16gb
-1tb ssd
-13.5" 2256 x 1504
-akku 14.5h (3.5 vuoden käytän jälkeen silti n. 10 h kestää akku)
Todella...
Tällaiset synkkausongelma puhelimessa, osaako joku auttaa:
Minun ja puolison kalenterit eivät synkkaa keskenään tai erityisesti Samsung A70 puhelimesta laitettu...
Eli olisin uutta konetta kasaamassa ja ajattelin listata osat, mitä ajattelin laittaa. Jos joku viitsisi esim katsoa sopivatko osat yhteen ja olisiko joitain parempia...
En tarvi työssäni enempää muistia kun mitä 32-bit tukee. Ja en ota riskiä että jotkut ylläpito/hallintasoftat alkaa kenkkuilemaan 64-bittisellä alustalla.
mulla ei taas uusin ie toiminut win7:ssa. flash player ei pelannut ja päivityksiä ei ollu olemassakaan mitkä toimis 64bt ien kanssa. äsken latasin firefoxin ja toimii niinkun pitääkin.
Tulipa asennettua kun Acer kerran tarjos..
Muuten vaikuttaa hyvältä, mutta kaikkien härpäkkeiden ja megayybersiistien käytettävyyden irvikuvien vääntäminen siihen perinteiseen oikeasti käytettävään tyyliin vituttaa aina windows-asennuksen jälkeen. Käytettävyyden tuhoaminen kaikenmaailman hömpötyksillä ja perinteisen kansiohierarkian tuhoaminen kaikenmaailman tiedostot/kirjasto-paskalla, siinä ne miinukset.
Mikäs versio mun kannattais tosta w7:sta ostaa? Haluisin asentaa sen kahelle koneelle. Tuolla on on OEM:ää jne. Mun kannattanee varmaan suosiolla ostaa täysversio tosta (eikä visva-updatee vaikka mulla onki ihan laillinen visva jossain kaapissa)? Entä mistäs tollanen kannattaa tilata? Enkku on käyttökielenä ainaki, joten onko kokemuksia us/uk -tilauksista?
Britti-Ebaystä tilasin ja taisi olla jotain 40% halvempi kuin mitä Suomessa. Useemmalle koneelle taitaa olla jotain Family Pack -versioita tai vastaavia.
Britti-Ebaystä tilasin ja taisi olla jotain 40% halvempi kuin mitä Suomessa. Useemmalle koneelle taitaa olla jotain Family Pack -versioita tai vastaavia.
En tarvi työssäni enempää muistia kun mitä 32-bit tukee. Ja en ota riskiä että jotkut ylläpito/hallintasoftat alkaa kenkkuilemaan 64-bittisellä alustalla.
Kyllä se x64 pelaa ihan mainiosti. Itselläni oli samanlaiset epäilyt ennen softien asennusta x64:ään. Nyt on asennettuna PHP 5.2.1, Apache 2.2.14, MySQL 5.1, Netbeans 6.7 ja Subversion, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Ainoa iso miinus tällä hetkellä on se, että 64bit VPN-clienttia on vaikea löytää.
Jostain syystä 32bittiset VPN-clientit ei yksinkertaisesti pelaa Win 7 x64:ssa. Olen kokeillut nyt 3 eri clienttia, ja kaikkien asennus päättynyt bluescreeniin. Sotkevat jotain DLL:iä pahemman kerran.
EDIT: Muiden 32bit softien kanssa tuota ongelmaa ei ole ollut, toimivat ihan OK.