Mulla tuntuu toimivan hyvin tuo Cutlerin videota napattau pohjetekniikka. Eli mennään toki alas niin että venytys tuntuu, mutta ylös nostettaessa ihan pieni puolensekunnin pysäytys keskivaiheilla ja siitä oikein kunnon runttaus yläasentoon. Pieni pito (ei mitään kahta sekuntia) ja sitten kontrollilla alas. Painoja sai aluksi vähentää jonkunverran, mutta aika nopeeta ne lähti taas nousuun. Mutta ihan eritavalla saa pohkeet kuritettua tällä tavalla.
Rinnalle on hyvä tehdä 2 perusliikettä kuten jo mainittiinkin ja yksi "eristävä" liike. Itellä 2 vaihtoehtoa:
Treeni 1.
-Penkkipunnerrus tangolla
-Vinopenkki käsipainoilla
-Peck-deck
Treeni 2.
-Vinopenkki Smith
-Rintaprässi
-Peck-deck
Noita siis vaihtelen vuoroviikoin, nyt kun teet taas 4-jakosella, sarjoja yhteensä tulee 6-8 kpl. Peck-Deckin tilalla joskus ristitaljaa, vipareita tai jotain vastaavaa, mutta olen nyt tykästynyt tohon peck-deckiin taas.
Rinnalle on hyvä tehdä 2 perusliikettä kuten jo mainittiinkin ja yksi "eristävä" liike. Itellä 2 vaihtoehtoa:
Treeni 1.
-Penkkipunnerrus tangolla
-Vinopenkki käsipainoilla
-Peck-deck
Treeni 2.
-Vinopenkki Smith
-Rintaprässi
-Peck-deck
Noita siis vaihtelen vuoroviikoin, nyt kun teet taas 4-jakosella, sarjoja yhteensä tulee 6-8 kpl. Peck-Deckin tilalla joskus ristitaljaa, vipareita tai jotain vastaavaa, mutta olen nyt tykästynyt tohon peck-deckiin taas.
ja toimii mulle. pohkeet on kasvanu hyvin. ja siis suht nopeasti teen nuo. vois kyllä kokeilla tehdä hitaamminki vähemmän toistoja 
seisaaltaan tuntui käyvän liikaa pohkeiden "ulkosivuille".. ja kaikkialle muualle paitsi juuri siihen mihin piti. (kuulostaa varmasti todella asiantuntevalle)