No toi alko kylla olla vahan sekavaa jo omasta mielestakin, en tiia mita ajattelin kun tein sen..

2-jakonen kyl toimii mulle loistavasti, mutta en nyt sita alota tekee, koska ideana oli kokeilla pidempaa jakoa.
No tallasen sitten kehittelin noista vinkeistanne:
Maanantai - Etureidet, Vatsat
Kyykky 3x
Smith-kyykky 2x
Jalkaprassi 4x
Jalkojen nostot 3x
Vatsakone 3x
Otin ton smith-kyykyn sen takia et kun on ton 3 sarjaa kyykanny kovaa niin on helpompi kyykata smithissa 2 sarjaa lisaa, koska siel ei oo sit minkaan nakosia tasapaino ongelmia niin on helpompi vieda sarjat loppuun asti. Sit sen jalkeen prassissa viela viimesimmatkin mehut pois ja sitten vatsa treeni. Noi jalkojen nostot teen vahan ihmeellisesti, en tiia tekeeks kukaan muu silleen. Elikka roikun leuanveto tangossa ja kosketan kengilla tankoa. Perille se ainakin menee.
Tiistai - Olkapaa, Ojentajat, Pohkeet
Pystypunnerrus kp 3x
Viparit sivuille 4x
Viparit taakse 3x
Kapeapenkki 3x
Ranskalainen 3x
Talja vastaotteella 2x
Pohkeet istuen 4x
Tassa mietityttaa edelleen toi kapeapenkki ja pystypunnerrus kp, onnistuuko ne samassa treenissa vai kannattasko ottaa joku muu liike kapeanpenkin tilalle? Dippi ei ainakaan kay koska olkapaat ei tykkaa siita. Kai sen kapean penkin voi sit varmaan pitaa ohjelmassa..
Torstai - Takareidet, Selka, Vatsat
SJMV/Maasteveto 3x
Takareidet koneessa 3x
Kulmasoutu 3x
Ylatalja V-kahva 2x
Ylatalja levea 2x
Alatalja 2x
Voimapyora 3x
Tas ei pitas hirveesti mitaan ongelmaa olla, ite en ainakaan keksi mitaan vikaa. Ainut mika mietityttaa on toi maastaveto, voiko/kannattaako siina teha yhta pitkaa sarjaa kun muissa liikkeissa? eli onko tollaset 6-12 toiston sarjat liian pitkia maveen? Oon yleensa sita tehnyt kutosen sarjoina, joskus hiukka lyhkasemmil ja kokeiluks oon joskus tehny 12toiston sarjojakin. Oisko maves parempi teha sit esim 3lyhyempaa sarjaa + 1 pitempi tj vai ihan normaalin mittast kokoajan?
Pe/La - Rinta, Hauis, Pohkeet
Vinopenkki 3x
Vinopenkki kp 2x
Vinopenkki smithissa 2x
Scott hauiskaanto 3x
Hauis vinopenkissa kp 2x
Alatalja myotaotteella 2x
Rannekaanto 2x
Pohkeet seisten 4x
Tahan otin vahan treenia kyynarvarsille mukaan. Ton smithin otin kans rinta treenin loppuun koska sil saa hyvin ne vikat mehut veks.
No nyt varmaan pitas nayttaa paremmalta? tai ei ainakaan niin erikoiselta enaa