Tää on kyllä törkeen kova ohjelma, siirryin tähän 2-jakoisesta. Olen ajanut tätä sisään nyt noin 1,5kk ja kroppa on muuttunut huomattavasti parempaan päin, vaikken syö tarpeeksi näin kesäisin ja aerobistakin tulee törkeästi. Epäsuorarasitus toimii!
Oon tehnyt ns. pääliikkeet volyymia kasvattamalla ei failureen, tosin nekin tiukoille menee mutta varsinaista failia ei tuu. Apuliikkeissä ehkä tyyliin viimeisen liikkeen viimeiset sarjat oon saanu failureen, tosiaan tää vaatii vähän opettelua kaks-jakoisen jälkeen et saa kropasta enemmän irti. En ole noudattanut orjallisesti mitään päiviä milloin käyn vääntää, lepään jos siltä tuntuu, tosin pyrin kuitenkin ainakin yhden kierron mahduttamaan viikkoon. Mavea ja etukyykkyä olen tehnyt massaliikkeinä, mutta ajattelin feidata ne toistaiseksi, selkä on ollut kipeä, joten haluan selvittää johtuuko se huonosta tekniikasta ed. mainituissa liikkeissä.
1. Rinta,haupitsit
- Penkki 2x6- 4x10
-Vinopenkki smith/kp 2x8-4x12
-Ristitalja/flyes 3xx-5xx mahollisimman loppuun
- Leuat v-kahvalla 3xx-5xx
-Haba levytangolla/scott penkillä 2xx-4xx
- Habaa käppäreillä istuen, seisten, erikulmissa(eri treeneissä eri juttuja)
2. Etureidet, pohkeet
- Etukyykky 2x5-5x8
-Hack kone 2xx-5xx
-Prässi 2xx-5xx
-Reidenojennus 2xx-5xx loppuun
-Pohkeita jos sattuu huvittaa
3. Olkapäät, oikkarit
- Pystypunnerrus smith/seisten/kp 2x6-4x10
-Olankohautus talja 2x8-4/5xx
-Vipareita käppäreissä ja taljassa yhellä käellä
-Kapea penkki 2x6-4x10
-Ranskalainen maaten / z tanko/kp 2x7-5xx
-Ojentajapunneruksia taljassa
4. Selkä, takareiskat
-mave 2x5-4x8
-leuat v-ote/myötä ote volyymia kasvattaen
-Kulmis eri muodoissaan
-Alatalja/ylätalja, ehkä jopa molemmat samassa reenissä.
-SJMV
-Reiden koukistukset
Joka treenissä myös alkulämppärinä vatsoja ja alaselkää, jalkapäivinä treenaan vatsat kovemmin käyttäen rutistuksia, dragon flagia, jalannostoja, istumaannousuja lisäpainoilla yms.