No jos nyt on yhtään puntariin uskomista, niin kahden kuukauden aikana paino on noussut 5 kiloa vielä ilman sen kummempia ponnisteluja. Olenkin kuitenkin asettanut itselleni realistiset tavoitteet, ensimmäisenä olisi hyvä saada paino 65:een kiloon ja jatkaa tästä aina 70:een kiloon asti. Jo pelkästään tähänkin painoon olisin tyytyväinen. Kiirettä siis ei ole, mutta olen kyllä ruvennut mättäämään safkaa enemmän naamaan, kuin aikoihin. Eiköhän tämäkin tuo jo osansa puntariin.
Kyllähän tolla tangolla mielestäni pystyisi kaikki perusliikkeet, maastavedot yms. tekemään, joten en
vielä ainakaan näe syytä mihinkään maksulliselle salille lähteä, kerran koulussa on mahdollista käydä 2-3 krt viikossa salilla sen kaksi tuntia putkeen. Haluan nyt kuitenkin ensin nähdä, mihin sijoitun ja missä kunnossa todella olen, ennen kuin lähden itseäni tekemään naurunalaiseksi salille. Ei sitä ennen vanhaankaan mitään saleja ollut ja oma äidinisäkin ollut niin timmissä kunnossa.
Mitäs mieltä porukka on nyt tosta Gainer Pro Recoveryna massanlisääjänä ja protskujen tuottajana? Minkämakuista kamaa on, tulisiko sekoittaa veteen vai maitoon, mahdollisesti paras maku? Kaveri kehaisi ainakin, että minttusuklaat ovat pääsääntöisesti olleet hyvän makuisia juomia, enkä viitsisi alkaa sikaa säkissä ostamaan.
Ainakin olen ottanut jo ensimmäiset askeleeni, eli yrittänyt punnerrusten ja muiden kotitreenien avulla saada itseni edes jonkinlaiseen peruskuntoon, saanut pari kiloa lisää puntariin ja muuttanut pari elämäntapaa (kouluruokailun yhteydessä ja kotona tulee nyt juotua maitoa muunkin kuin kahvin seassa ja sokerin käyttö kahvissa loppunut tyystiin.)
Aika kriittisesti on muutamaa kaveria lukuun ottamatta täällä pakkiksella porukka suhtautunut tähän juttuun. En kuitenkaan halua tehdä tästä elämää vakavampaa asiaa ja kaipaan jotain muutosta elämääni. Sanokaa nyt joku jotain positiivistakin!