-Pari siivua leipää (tumma, Real yleensä), joiden päällä: kevyt Oivariini, 17% juusto, leikkele, pari paistettua kananmunaa.
-Kaks kuppia kahvia maidolla
-Mandariini tai kaks
-Iso lasi vettä
Joskus laitan lesitiiniä sekaan sen 10g (ja jos joku kattilanatsi nyt syyttää soveltamisesta, niin no can do) jos tiedän, etten välttämättä vähään aikaan tule olemaan kotona/saa muualta kunnon ruokaa.
Puoli pannua tummapaahtoista Presidenttiä, 2-3 palaa ylhäisten näkkileipää oivariinilla/voilla ja oltermannisiivulla. Joskus joku hetelmä, jos viitsii...
Mä syön aamupalani junassa, minkä takia en oikein puuroja tai muuta sellaista nassuuni pysty kiskomaan. Aika usein aamupalaks menee purkillinen rahkaa + kaurahiutaleita. Joskus heitän sekaan pakastemarjoja tai pähkinöitä tai muuta sellaista kans. Kyytipoikana menee vihreetä teetä. Viime aikoina oon ollut laiska, ja oon kiskonut aamiaiseks samaa, mitä iltaisin palkkariks eli pari desiä kaakaosoijamaitoa + sellanen vajaa desi hamppuproteiinia. Kymmenen maissa tosin vedän töissä viel välipalaa, useimmiten jonkun banaanin tai pähkinöitä tai jotain.
Kovasti tuntuu oma aamupala isolta muiden syömisiin verrattuna.
Syön aamuisin:
-Purkki rahkaa + ruisleseitä + marjoja
-2-4 isoa palaa ruisleipää leikkeleellä, juustolla ja kurkulla
-N. 1l vettä
-Joskus vielä joku hedelmä
Tänäänkin meni Ehrmannin lisäksi iso Stockan täytetty maalaispatonki, ja enemmänkin olis jaksanut. Jostain syystä aamulla on mukava syödä :P Vaikka vedän juuri ennen nukkumaan menoa aina purkin Ehrmannia, vaikka olisi kuinka ähky vielä edellisestä ruoasta.
Salilla tulee käytyä 4 krt viikossa 2-jakosella ja lenkillä sitten välipäivinä 3 krt viikossa.