Originally posted by Mike
:D Ens kerralla vippaat mua sitten juomapullolla päähän ja sanot rohkeesti notta mitäs mikkihiiri. Voin sitten neuvoa tuossa selkätreenissä jos tarttet apuja.
Hui... Se huomas mun kirjotteluni

. No kait se pitää sitte ens kerralla *vippaa juomapullolla päähän* :D . Mutta mä oon vaan niin ujo, et en tiä uskallanko. Mä oon niin ujo, reenaamaton rimpula ja sä oot tollanen himskatin vuori. Kokenu ja treenattu. Tuntuu vähän :itku:
Mutta hei oikeesti. Viittinkö tulla pyytelemään apua sulta. Sulla saattais mennä kokeneena hermot muhun. Oon katos NIIN aloittelija kun olla ja voi. Ja ilmeisesti vähän "pihalla" viä kaikesta. Läheskään kaikkia liikkeitten nimiäkään en vielä tunnista (paitti ne mitä oon ite tehny). Uudet liikkeet tarttee kädestä pitäen näyttää, miten tehdään ja missä ko. vekotin sijaitee...
Tossa olis toi mun selkätreenini:
Ohjelma...
Oisko jotain korjattavaa? Lisättävää? Hyvää sanottavaa? Pahaa sanottavaa? Kakki palaute tänne vain...
Päivä 1 Selkä-Takaolkapäät
Ylätalja leveä eteen 3x10-12
Kulmasoutu 3x10-12
Alatalja 3x10-12
Selänojennus omalla painolla max. 3x max.
Vipunostot kumarassa 3x10-12
Loput ohjelmasta löytyy:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?threadid=12382
Originally posted by Mike
Vai että järjettömän kokoinen yläkroppa, no nyt oot varmaan sekoittanut mut johonkin aivan muuhun, oon aika slim nykyään.
Mike on hyvä ja on vaan iha hiljaa siellä! Turha tulla munlaisella selittämään kuinka "pieni" on tjsp. Sä oot vuori ja sillä sipuli! Piste lukko, avain on kuussa . Ote se hei kohteliaisuutena ;) . *tahtoo samanlaisen selän* öö.. tai ainakin melkein... (siinä sitten on tekemistä ja PALJON)... Jotkut hei suurinpiirtein palvoo maata sun alla