Hyvä jos siltä näyttää!
Noniin näyttää tekevän kyykyssä, en ole edes huomannut aiemmin.
Penkki on siks aika kapea kun aloin tota kisaa varten treenaamaan niin aikaisemman apinaotteenhan joutu muuttamaan ja sitten levensin otetta mikä aiheutti sitten olkapääkipua jota en oikeen vieläkään ole saanut pois. Parempi se on jo mutta teen kapeella sen aikaa ainakin kun se vähänkään ilmottelee itestään. Siks en ole uskaltanut sitä alkaa vielä leventämään, tiedossa on toki että ehkä olis paikallaan. Joo tolla asennolla se irtoaa mutta olen nyt ton jälkeen hieronut vähän sitäkin tekniikkaa paremmaksi ja saanut itteni sellaseen asentoon että perse pysyy hyvin penkissä. Itseasiassa ton videon jälkeen aloin sitä muuttaa kun huomasin tossa videossa että nousee viimesessä enkä ite edes nostaessa huomannu koko asiaa.
Jep, kiinnitin itekki tohon huomiota tossa vedossa että tulee tollanen montussakäynti ja sen nyt olen eliminoinut jo pois. Ja joo varmasti voikin ja kannattaa tehdä ylhäällä, on vaan niin pinttyneitä tapoja että vähän aikaa menee niitä karistellessa.
Ois mulla kisanostotki tuossa videolla vaan niistä ei oikeen hyvä ole tekniikkaa musta katsoo kun ovat edestäpäin kuvattu. Enkä oikestaan parantanu tota viimestä treeniä kuin vedossa vitosella, penkissäkään en koittanut enempää kuin ton 125Kg jonka sain tossa videolla puhtaasti.
Silti kisoissa 510Kg, 72,6Kg kisapainolla ja SM-raja tuli rikottua 74Kg sarjaan 20 kilolla. Olin tyytyväinen. Nyt tietenkin olen jo huomannut että tollanen tulos ei siellä riitä yhtään mihinkään mutta jos sitä vähän sais paranneltua tässä.