Force sanoi:
"True. Ja minä totesin, että minun on vaikea ymmärtää miten jotkut jaksaa treenata pelkästään ulkonäön vuoksi. Eli se on mielestäni huono motivaation lähde. Oman kropan fyysisen suorituskyvyn lisääminen on taas mielestäni loputon motivaation lähde."
*Heh...eikös se kropan fyysinen suorituskyky sitten bodarilla kasva...hyvää huomenta vaan sinnekin. Ei päätä eikä häntää, nyt on jollain käsitykset sekaisin. Ootko ikinä astunut kotiovestasi ulos?

(ei pahalla)
Vitvall sanoi:
"mielestäni on säälittävää treenata muiden takia, minä ainakin treenaan omaksi ilokseni."
* Niin minäkin. Haluan jo itsenikin takia lihaa ympärilleni, luusta ja nahasta tehty heikko olento ei ole mies.

Treenaaminen on upeaa, ja usein vietän päivän parhaan ajan puskiessani rautaa ylös koska pidän siitä, pidän laskeskella syömisiäni ja suunnitella treenejäni, lenkkeillä, rääkätä itseäni... Vaan silti en tosiaan pistä pahaksi jos lihas myös näyttää hyvältä ja muutkin sen noteeraa ja tykkäävät. Tosiaan, kauhean säälittävää, hyi minua...
neitimäisiä asioita: tukka homohyndällä, kireet paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), hihattomat paidat (varsinkin lihaksettomilla tyypeillä), puuhelmet, valmiiksi liatut farkut, neitimäinen käyttäytyminen (hihittely-tyyli)...
*Yhdyn kyllä siihen että jonkin asteen homofobia itseltäkin löytyy, vähän pistää kulmaa kurttuun jannut jotka kokonaisuutena on mahd. epämiehekkäitä, kireä paita superlaihan luukropan päällä, puuhelmet, neitikäyttäytyminen jne. Vaan silti olenpa itsekin käyttänyt puuhelmiä, omistan useat valmiiksi liatut farkut, tukkani on pystytukka eikä homohynda, mutta käytän hihattomia paitoja vaikka lihakseni ovat olemattomat. Jälkimmäinen tosin lähinnä siksi että hihattomat hyvännäköisiä, ja mulla aivan järjettömän kuuma usein ja hihaton on puolialasti olemisen jälkeen ainoa vaihtoehto julkisilla paikoilla. Kyllä se tosimieskin voi pukeutua muuhun kuin tuulipukuun ja verkkopaitaan.

Off-topiccina muuten hassu ilmiö tuli mieleen, että yleensä vastakkaisen sukupuolen mielestä parhaat "namupalat" on yleensä muiden miesten mielestä niitä mahdollisimman hintin näköisiä ja neitimäisiä... Mahtaakos naisia sitten mahd. omanlaisensa kiinnostaa, siinä tapauksessahan tosimiehiä pitäisi kiinnostaa karskit maalaisemännät. :lol2:
Pikkumara kirjoitti:
"juuh =) mä urheilen ja täällä lueskelen teiän hyviä juttuja...=) no siis tosiasiassa mä kyllä käyn itekkin punttisalilla, mutta hieman erilailla eli ilman aineita, ihan vaan kuntoilumielessä. Ja täältä on löytäny ihan hyviäki vinkkejä treenaamiseen...roinaamiset jätän kyllä muille"
* Hohoo... Ja kaikkikos täältä käy salilla aineitten kanssa? Herää nyt todellisuuteen, meistä suurin osa treenaa tosissaan ja oikeaoppisesti ilman aineita, ei se tarkoita että jos on iso ja lihaksikas mies niin treenaa aineilla.

Sinäkös vitkutat sitten reiden loitontajaa siellä salilla päivät pitkät ja syöt porkkanaa?